دانلود واترفاکس Waterfox 52.0.1 + Portable – موزیلا فایرفاکس 64 بیتی
کمی طاقت داشته باشید...

اسکینک

مرجع گرافیک و کد نویسی

امروز روز خوبی داشته باشید.

مکان تبلیغات شما
آخرین ارسالی های انجمن
درخواست مطلبمــــطالب درخـــواستی خودر را از طریق لینک زیر به گوش ما برسانید .
خبر نامه با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار مطالب و سایت ما با خبر شوید .
دانلود واترفاکس Waterfox 52.0.1 + Portable – موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

دانلود واترفاکس Waterfox 52.0.1 + Portable – موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

دانلود واترفاکس Waterfox + Portable - موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

 

دانلود واترفاکس Waterfox

 

Waterfox 52.0.1 + Portable همان مرورگر Mozilla Firefox اما مخصوص سیستم های 64 بیتی می باشد. اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.

برچسب ها : Waterfox browser آخرین نسخه Waterfox آخرین ورژن Waterfox دانلود mozilla waterfox دانلود Waterfox دانلود waterfox 64 bit دانلود آخرین ورژن واترفاکس دانلود اخرین ورژن waterfox دانلود برنامه Waterfox دانلود برنامه واترفاکس دانلود رایگان واترفاکس دانلود مرورگر waterfox دانلود مرورگر واترفاکس دانلود مرورگر واترفاکس جدید دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار Waterfox دانلود نرم افزار واتر فاکس دانلود نرم افزار واترفاکس دانلود نسخه 64 بیتی فایرفاکس دانلود واترفاکس دانلود واترفاکس 64 بیتی دانلود واترفاکس Waterfox دانلود واترفاکس جدید مرورگر واترفاکس موزیلا فایرفاکس 64 بیتی موزیلا واترفاکس نسخه جدید Waterfox واترفاکس ورژن جدید ,

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.0.14 + Portable / Mac / Linux

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.0.14 + Portable / Mac / Linux

 

یاس دانلود دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop

 

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز

دانلود Telegram Desktop

 

تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.0.14 + Portable / Mac / Linux نام نسخه دسکتاپ سرویس محبوب کمپانی Telegram LLC برای سیستم عامل ویندوز ، مک و لینوکس است. اکنون می توانید از تمامی امکانات مسنجر Telegram در سیستم عامل ویندوز نیز استفاده کنید. بنابراین امکانات ارتباطی محبوب قدرتمند نرم افزار تلگرام برای اندروید iOS و ویندوز نیست ؛ اکنون می توانید در دستگاه های دسکتاپ نیز از این سرویس نهایت استفاده را کنید. سرویس Telegram ابزاری ارتباطی و بسیار قدرتمند و پرسرعت است که شما را قادر می سازد از یک اکانت تلگرام ، در چندین پلت فرم به طور همزمان و با حفظ تمامی محتویات و تاریخچه پیام های ارسالی و دریافتی استفاده کنید.  در اپلیکیشن تلگرام می توانید به دوستان خود پیام های متنی ، تصویری ، ویدیویی و… ارسال کنید ، همچنین امکان به اشتراک گذاری انواع فرمت ها از قبیل ZIP ، PDF ، DOC و… نیز وجود دارد ، در تلگرام می توانید گروه هایی حاوی 200 عضو تلگرام ایجاد کنید و به گفتگوی گروهی پیرامون مشاغل و موضوعات آموزشی بپردازید..

برچسب ها : دانلود جدید ترین ورژن Telegram Desktop , دانلود جدیدترین نسخه Telegram Desktop , دانلود مستقیم Telegram Desktop , دانلود نرم افزار Telegram Desktop , دانلود نسخه جدید Telegram Desktop , دانلود ورژن جدید Telegram Desktop نسخه جدید تلگرام برای ویندوز ,

دانلود PRTG Network Monitor 17.1.28.1341 – مدیریت و نظارت بر شبکه

دانلود PRTG Network Monitor 17.1.28.1341 – مدیریت و نظارت بر شبکه

دانلود PRTG Network Monitor 15.3.19.4027 - مدیریت و نظارت بر شبکه

 

دانلود PRTG Network Monitor

نرم افزار مدیریت و نظارت بر شبکه

 

PRTG Network Monitor 17.1.28.1341 یک نرم افزار مانیتورینگ مفید و حرفه ای می باشد, با این برنامه به راحتی میتوان به نظارت بر روی انواع شبکه و مدیریت ترافیک و از کار افتادگی احتمالی انها پرداخت, این نرم افزار با ارائه تجزیه و تحلیل و گزارش های مختصر کاربران خود را در امر یاری می دهد.
رابط کاربری مبتنی بر وب این برنامه به کاربرانش اجازه می دهد تا به سرعت به پیکربندی دستگاه های شبکه و سنسورهای آنها بپردازند و نظارت کامل را بر روی آن داشته باشند. 

دانلود Internet Download Accelerator PRO 6.12.1.1545 Final + Portable – مدیریت دانلود

دانلود Internet Download Accelerator PRO 6.12.1.1545 Final + Portable – مدیریت دانلود

 

 

دانلود Internet Download Accelerator PRO 6.7.1.1494 Final - مدیریت دانلود

  منبع»یاس دانلود

دانلود Internet Download Accelerator PRO

| نرم افزار مدیریت دانلود |

 

Internet Download Accelerator PRO 6.12.1.1545 Final + Portable نام نرم افزاری جدید و حرفه ای در زمینه مدیریت دانلود و همچنین افزایش سرعت بازگردای فایل ها از پروتکل های HTTP, HTTPS, FTP می باشد. این نرم افزار جهت دانلود فایل ها ، آنان را به پارت هایی کوچک تر تقسیم کرده و سپس بارگذاری آنان را به طور همزمان آغاز می کند ، در انتها تمامی این بسته های تکه تکه شدن به هم متصل شده و فایل مورد نظر را تشکیل می دهند. نرم افزار Internet Download Accelerator با پشتیبانی از قابلیت Pause/Resume به شما این امکان را می دهد که در هر زمان فرآیند دانلود فایل را متوقف کرده و سپس آن را در زمانی دیگر ادامه دهید.

 

برچسب ها : دانلود Internet Download Accelerator PRO جدید , دانلود آخرین نسخه Internet Download Accelerator PRO , دانلود برنامه Internet Download Accelerator PRO , دانلود برنامه جدید مدیریت , دانلود از اینترنت , دانلود برنامه مدیریت دانلود , دانلود منیجر پر سرعت , دانلود منیجر پر سرعت اینترنت , دانلود منیجر قوی , دانلود نرم افزار Internet Download Accelerator PRO , دانلود نسخه جدید Internet Download Accelerator PRO مدیریت بر دانلود فایل ه ,

دانلود آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز iGap Windows 0.35.6

دانلود آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز iGap Windows 0.35.6

دانلود آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز iGap Windows

 

دانلود iGap Windows

| پیام رسان ایرانی آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز |

 

iGap Windows 0.35.6 نام نسخه کامپیوتری نرم افزار پیام رسان بسیار قدرتمند آی گپ، مخصوص سیستم های کامپیوتری شماست. همانطور که می دانید، امروزه کاربرد شبکه های اجتماعی به خصوص پیام رسان های اینترنتی، به شکل قابل ملاحظه ای رو به افزایش است. از آنجا که امکان ارسال انواع پیام های متنی، صوتی، تصویری، ویدیویی توسط اینگونه اپلیکیشن ها میسر است، بسیاری از کاربران استفاده از این اپلیکیشن ها را به سایر راه های ارتباطی ترجیح می دهند. آی گپ نیز به عنوان یک رقیب جدی و بسیار قدرتمند برای پیام رسان محبوب تلگرام، مجموعه ای کامل از قابلیت های آشنا و شناخته شده ی تلگرام را در خود جای داده و به صورت مولتی پلتفرم، تمامی داده های شما را در میان پلتفرم های گوناگون همگام سازی می کند.

برچسب ها : دانلود آی گپ دسکتاپ , دانلود آی گپ ویندوز , دانلود برنامه iGap Windows , دانلود نرم افزار iGap Windows , دانلود نسخه جدید iGap Windows , نسخه جدید آی گپ برای ویندوز ,

دانلود Incomedia WebSite X5 Professional 13.0.4.24 – طراحی صفحات وب

دانلود Incomedia WebSite X5 Professional 13.0.4.24 – طراحی صفحات وب

یاس دانلود Incomedia.WebSite.X5.Professional.12.0.1.15_YasDL.com

 

دانلود Incomedia WebSite X5 Professional

| نرم افزار طراحی صفحات وب |

 

Incomedia WebSite X5 Professional 13.0.4.24 ابزاری بسیار حرفه ای و ساده ، جهت طراحی صفحات وب ، وب سایت ها ، بلاگ ها و فروشگاه های آنلاین است. امروزه طراحی وب سایت های اینترنتی دستخوش تغییراتی بسیار حرفه ای در ترکیب با محیط مالتی مدیا شده اند ، دیگر خبری از وب سایت های بی روح و استاتیک نیست و صفحات وب روز به روز رنگارنگ و کاربرپسندتر می شوند. یکی از مهم ترین معیارهای کاربران در حین طراحی وب سایت ، بهینه بودن آن و سازگاری مناسب با موتورهای جستجو و رعایت قواعد سئو است. نرم افزار Incomedia WebSite X5 Professional ضمن سازگاری کامل با جدیدترین تکنولوژی های طراحی صفحات وب و همچنین قواعد مهم بهینه سازی موتورهای جستجوگر ، به شما امکان طراحی و ایجاد وب سایت هایی فوق العاده را در کوتاه ترین زمان می دهد.

دانلود Maxthon Cloud Browser 5.0.2.2000 + Portable – مرورگر پرقدرت مکستون

دانلود Maxthon Cloud Browser 5.0.2.2000 + Portable – مرورگر پرقدرت مکستون

دانلود Maxthon Cloud Browser 4.4.7.1000 - مرورگر پرقدرت مکستون

 

یاس دانلوددانلود Maxthon Cloud Browser

مرورگر مکستون

 

Maxthon Cloud Browser 5.0.2.2000 + Portable که به وسیله موتور ابری مکستون طراحی شده باعث امنیت بالای مرورگر شده و مرورگر های نسل بعدی را نمایان می کند. این مرورگر برای استفاده کاربران اینترنتی به صورت اسان طراحی شده که البته تنها به سیستم عامل های خاص محدود نمی شود. از ویژگی های بارز این مرورگر امکان سوئیچ داده ها و اطلاعات از مروگر های دیگر به این مرورگر میباشد که به همراه مجموعه ویژه های توسط سازندگان آن ارائه می شود. ماکستون با طراحی دوهسته ای که دارد سریع و کارامد اجرا می شود و کوچک ترین هنگ و بهم ریختگی در صفحات مشاهده نخواهید نمود و یکپارچگی را تمام و کمال حس خواهید و کرد و در یک کلام با اطمینان و سرعت تمام قادر به باز کردن صفحات وب خواهید بود.

دانلود نرم افزار MediaHuman YouTube Downloader 3.9.8.8 1102

دانلود نرم افزار MediaHuman YouTube Downloader 3.9.8.8 1102

 

 

 

دانلود نرم افزار MediaHuman YouTube Downloader 3.9.8.8 1102

دانلود MediaHuman YouTube Downloader

 YouTube Downloader – دانلود MediaHuman YouTube Downloader با لینک مستقیم

در این پست از وب سایت با نرم افزار MediaHuman YouTube Downloader ویژه سیستم های ویندوزی در خدمت شما هستیم.MediaHuman YouTube Downloader که در بخش اینترنت می باشد یکی از قدرتمند ترین ابزار های جهان در زمینه دانلود ویدیو های یوتیوب می باشد.یوتیوب یکی از قدرتمند و بهترین اشتراک گذاری های جهان در بخش ویدیو می باشد که روزانه هزاران ویدیو به ان ارسال می شود که در این بین ممکن است برخی از ویدیو ها به دل شما بنشیند و از ان خوشتان بیاید که برای دانلود ان باید چه کار کرد ؟! جهت دانلود از یوتیوب از راه عادی نمی توان کاری کرد و باید به سختی لینک دانلود ان را پیدا نمود.

برچسب ها : MediaHuman YouTube Downloader , دانلود MediaHuman YouTube Downloader , دانلود نرم افزار MediaHuman YouTube Downloader , نرم افزار MediaHuman YouTube Downloader , کرک MediaHuman YouTube Downloader ,

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.27 Build 5 Final Retail + Portable

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.27 Build 5 Final Retail + Portable

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.25 Final

 

دانلود منیجر Internet Download Manager

| به همراه کرک و پچ جدید |

 

اضافه شدن نسخه جدید Portable

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.27 Build 5 Final Retail + Portable یا IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا 5 برابر یا %500 افزایش دهد. نرم افزار آی دی ام با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

برچسب ها : Internet Download Manager آخرین نسخه Internet Download Manager آخرین نسخه اینترنت دانلود منیجر آخرین ورژن Internet Download Manager آی دی ام جدید افزایش سرعت دانلود اینترنت دانلود منیجر اینترنت دانلود منیجر 6 اینترنت دانلود منیجر جدید برنامه Internet Download Manager برنامه دانلود منيجر پچ جدید دانلود منیجر جدیدترین نسخه Internet Download Manager جدیدترین ورژن Internet Download Manager دانلود download manager دانلود idm دانلود idm 2015 دانلود idm 2016 دانلود idm 2017 دانلود IDM 6 دانلود IDM Portable دانلود idm جدید دانلود idm کرک شده دانلود Internet Download Manager دانلود Internet Download Manager Portable دانلود internet download manager با کرک دانلود آخرين نسخه IDM دانلود آخرین ورژن اینترنت دانلود منیجر دانلود اينترنت دانلود منيجر دانلود برنامه Internet Download Manager دانلود برنامه اینترنت دانلود منیجر دانلود پچ idm دانلود جدیدترین نسخه idm دانلود جدیدترین ورژن idm دانلود رایگان internet download manager دانلود سريال Internet Download Manager دانلود کرک idm دانلود کرک Internet Download Manager دانلود کرک اینترنت دانلود منیجر دانلود مستقیم idm دانلود منجر دانلود منیجر دانلود منیجر جدید دانلود منیجر نامحدود دانلود نرم افزار idm دانلود نرم افزار Internet Download Manager دانلود نسخه جدید internet download manager دانلود ورژن جدید Internet Download Manager دانلود ورژن جدید اینترنت دانلود منیجر سریال Internet Download Manager سریال نامبر idm شماره سریال idm فعال سازی Internet Download Manager فعال کردن Internet Download Manager کرک Internet Download Manager نرم افزار Internet Download Manager نرم افزار اینترنت دانلود منیجر نسخه جدید اینترنت دانلود منیجر ,

دانلود Adobe Shockwave Player 12.2.5.196 – نرم افزار مشاهده فایلهای فل

دانلود Adobe Shockwave Player 12.2.5.196 – نرم افزار مشاهده فایلهای فل

دانلود Adobe Shockwave Player نرم افزار مشاهده فایلهای فلش در وب

دانلود Adobe Shockwave Player

نرم افزار مشاهده فایلهای فلش در وب

 

Adobe Shockwave Player 12.2.5.196 اکثرا مدیاهایی که در اینترنت مشاهده میکنید با نرم افزار Adobe Shockwave Player پخش می شوند . نرم افزار Adobe Shockwave Player جزو واجبات هر مرورگر می باشد که بر روی آن نصب شده باشد . با این نرم افزار می توانید اکثر بازی ها ، بنر ها ، و … که با فرمت های گوناگونی از جمله :SWF  و FLV می باشد را پخش و یا اجرا نمایید .

برچسب ها : Adobe Shockwave Player flash Shockwave آخرین ورژن Adobe Shockwave Player اجرا کننده فلش اجرای فایل های فلش برنامه Adobe Shockwave Player پخش کننده فلش پلاگین فلش پلاگین فلش پلیر دانلود Adobe Shockwave Player دانلود Shockwave Player دانلود برنامه Adobe Shockwave Player دانلود پلاگین فلش دانلود پلاگین فلش برای IE دانلود پلاگین فلش برای فایرفاکس دانلود فلش پلیر دانلود نرم افزار دانلود نصب Shockwave Player فلش برای ویندوز فلش پلیر فلش پلیر فایرفاکس نرم افزار Adobe Shockwave Player نرم افزار پخش فلش نرم افزار فلش پلیر ,

دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 24.0.0.221 Final x86/x64

دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 24.0.0.221 Final x86/x64

دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player Final

دانلود فلش پلیر Adobe Flash Player

 

Adobe Flash Player 24.0.0.221 Final x86/x64 فلش پلیر نرم افزار معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو (مانند یوتیوب )، تبلیغات سایت ها، انجام بازی های آنلاین و … به نرم افزار فلش پلیر نیاز دارید.

برچسب ها : Adobe Flash Player flash player آخرین ورژن فلش پلیر باز کردن فیلم های یوتیوب باز کردن ویدیو های یوتیوب برنامه فلش پلیر دانلود Adobe Flash Player دانلود Adobe Flash Player 18 دانلود Flash Player دانلود آخرین نسخه Adobe Flash Player دانلود آخرین نسخه فلش پلیر دانلود آخرین ورژن Adobe Flash Player دانلود آخرین ورژن Flash Player دانلود آخرین ورژن فلش پلیر دانلود برنامه Flash Player دانلود برنامه فلش پلیر دانلود برنامه فلش پلیر برای اینترنت اکسپلورر دانلود برنامه فلش پلیر برای فایرفاکس دانلود برنامه فلش پلیر برای کامپیوتر دانلود برنامه فلش پلیر برای موزیلا دانلود برنامه فلش پلیر برای ویندوز 7 دانلود پلاگین Flash Player دانلود جدیدترین نسخه فلش پلیر دانلود جدیدترین ورژن فلش پلیر دانلود رایگان Adobe Flash Player دانلود رایگان فلش پلیر دانلود فلش پلیر دانلود فلش پلیر 18 دانلود فلش پلیر 2015 دانلود فلش پلیر 64 بیتی دانلود فلش پلیر Chrome دانلود فلش پلیر Internet Explorer دانلود فلش پلیر Mozilla دانلود فلش پلیر برای facebook دانلود فلش پلیر برای firefox دانلود فلش پلیر برای firefox 64 بیتی دانلود فلش پلیر برای IE دانلود فلش پلیر برای Mac OS X دانلود فلش پلیر برای Netscape دانلود فلش پلیر برای Opera دانلود فلش پلیر برای Safari دانلود فلش پلیر برای اپرا دانلود فلش پلیر برای اینترنت اکسپلورر دانلود فلش پلیر برای سافاری دانلود فلش پلیر برای فایرفاکس دانلود فلش پلیر برای فیس بوک دانلود فلش پلیر برای کامپیوتر دانلود فلش پلیر برای لینوکس دانلود فلش پلیر برای موزیلا دانلود فلش پلیر برای موزیلا فایرفاکس دانلود فلش پلیر برای ویندوز دانلود فلش پلیر برای ویندوز 10 دانلود فلش پلیر برای ویندوز 7 دانلود فلش پلیر برای ویندوز 8 دانلود فلش پلیر برای ویندوز XP دانلود فلش پلیر جدید دانلود فلش پلیر رایگان دانلود فلش پلیر فایرفاکس دانلود فلش پلیر گوگل کروم دانلود فلش پلیر مک او اس ایکس دانلود فلش پلیر موزیلا دانلود فلش پلیر نسخه 32 بیتی دانلود فلش پلیر نسخه 64 بیتی دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار Adobe Flash Player دانلود نرم افزار flash player دانلود نرم افزار فلش پلیر دانلود نرم افزار فلش پلیر برای فایرفاکس دانلود نرم افزار فلش پلیر برای کامپیوتر دانلود نرم افزار فلش پلیر برای موزیلا دانلود نرم افزار فلش پلیر برای ویندوز 7 دانلود نرم افزار فلش پلیر جدید دانلود نسخه جدید Flash Player دانلود نسخه جدید فلش پلیر دانلود ورژن نهایی Adobe Flash Player دانلود ورژن نهایی فلش پلیر دیدن فیلم های یوتیوب فلش پلیر فلش پلیر جدید نرم افزار Flash Player نرم افزار اجرای فلش نرم افزار فلش پلیر ورژن جدید ,

دانلود Ant Download Manager PRO 1.3.2.37265 – نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود Ant Download Manager PRO 1.3.2.37265 – نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود Ant Download Manager PRO 1.2.0.34841 - نرم افزار مدیریت دانلود

 

دانلود Ant Download Manager PRO

| نرم افزار مدیریت دانلود |

 

Ant Download Manager PRO 1.3.2.37265 نام یک نرم افزار جدید و حرفه ای، به منظور مدیریت فایل های دانلودی شما در محیط سیستم عامل ویندوز است. امروزه دیگر همانند گذشته، کاربران از دانلودرهای پیش فرض مرورگرهای وب، به منظور بارگیری فایل های خود از اینترنت استفاده نمی کنند، دلیل این امر نیز برای همه آنان واضح است، چرا که استفاده از دانلود منیجرهای اینترنتی، می توانند سرعت دانلود فایل ها را 3 الی 4 برابر بهبود بخشند ! علاوه بر این، امکاناتی همچون زمان بندی فایل های دانلودی، مدیریت فایل ها در لیست مخصوص، محدود سازی سرعت دانلود برای فایل های دلخواه، امکان Pause/Resume و … از جمله مواردی هستند که موجب محبوبیت روز افزون دانلود منیجرهای اینترنتی شده اند.

برچسب ها : Ant Download Manager PRO دانلود Ant Download Manager PRO دانلود Ant Download Manager PRO با لینک مستقیم دانلود Ant Download Manager PRO برای ویندوز 10 دانلود Ant Download Manager PRO جدید دانلود آخرین ورژن Ant Download Manager PRO دانلود برنامه Ant Download Manager PRO دانلود نرم افزار Ant Download Manager PRO دانلود نسخه جدید ,

دانلود Avast Free Antivirus + Pro Antivirus + Internet Security + Premier v17.1.3394.0 - نرم افزار آ

دانلود Avast Free Antivirus + Pro Antivirus + Internet Security + Premier v17.1.3394.0 - نرم افزار آنتی ویروس اوست

دانلود Avast Free Antivirus + Pro Antivirus + Internet Security + Premier v17.1.3394.0 - نرم افزار آنتی ویروس اوست

شرکت Avast واقع در پراگ، پایتخت جمهوری چک یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه تولید محصولات امنیتی فعالیت دارد، این شرکت در سال 1988 با نام ALWIL Software شروع به فعالیت کرد و توانست در چندین سال پیاپی جوایز متعددی از جمله بهترین آنتی ویروس سال را از آن خود کند.

برچسب ها : ویروس,آنتی ویروس اسکنر , ,دیلیت ویروس , ,دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس اوست , ,دانلود آنتی ویروس پرسرعت , ,دانلود آنتی ویروس اوست , ,دانلود آنتی ویروس آواست , ,دانلود بهترین آنتی ویروس, , دانلود دقیقترین آنتی ویروس, , دانلود دقیقترین آنتی ویروس جهان , ,دانلود سریعترین آنتی ویروس , ,دانلود سریعترین آنتی ویروس جهان , ,دانلود سریعترین آنتی ویروس دنیا, , دانلود قویترین آنتی ویروس,دانلود قویترین آنتی ویروس برای ویروس های ایرانی, , دانلود قویترین آنتی ویروس جهان,دانلود قویترین آنتی ویروس دنیا, , دانلود ضد ویروس آواست, ,

دانلود نرم افزار دریافت فضای رایگان Iperius Backup 4.8.0

دانلود نرم افزار دریافت فضای رایگان Iperius Backup 4.8.0

 

 

 

.:: Iperius Backup ::.

دانلود نرم افزار دریافت فضای رایگان Iperius Backup 4.8.0

دانلود نرم افزار Hotspot Maker v2.0.0

دانلود نرم افزار Hotspot Maker v2.0.0

 

 

 

.:: Hotspot Maker ::.

دانلود نرم افزار Hotspot Maker v2.0.0

در این پست از وب سایت  با نرم افزار Hotspot Maker ویژه سیستم های ویندوزی در خدمت شما هستیم.نرم افزار Hotspot Maker یکی از ابزار های مربوط به اینترنت می باشد.اشتراک گذاری اینترنت در گوشی ها به سادگی می باشد ولی این اشتراک گذاری در لپ تاپ ها مشخصا کار سختی می باشد و ممکن است برای هر کسی امکان انجام ان امکان پذیر نباشد زیرا افرادی که مداوم در حال استفاده از این اشتراک گذاری می باشند برخی اوقات ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوند که خود ان ها هم نیاز به کمک و راهنمایی دارند.این ابزار که جهت اشتراک گذاری اینترنت در لپ تاپ ها طراحی شده است به این گونه افراد کمک فراوانی می کند که کار سخت ان ها را به یک کار ساده تبدیل می کند.

دانلود RazorSQL v7.2.3 x86/x64 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده SQL

دانلود RazorSQL v7.2.3 x86/x64 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده SQL

دانلود RazorSQL v7.2.3 x86/x64 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده SQLبا  نرم افزار RazorSQL مدیریت کاملی بر پایگاه داده ( SQL ) خود خواهید داشت و به راحتی اعمالی نظیر جستجو، ویرایش، مدیریت، حذف و اضافه کردن جداول را با استفاده از ابزارهای آماده انجام دهید. این نرم افزار در بیش از ۲۹ نوع پایگاه داده تست شده است و تقریبا تمامی‌پایگاه داده‌ها را پشتیبانی می‌کند. همچنین ۲۰ نوع زبان برنامه نویسی از قبیل SQL, PL/SQL, TransactSQL, SQL PL, HTML, XML و ... را نیز پشتیبانی می‌کند.

برچسب ها : database navigator , ,database manager, , create query , SQL , ,query , ,PostgreSQL, , دیتابیس, , پایگاه داده , مدیریت پایگاه داده, , مدیریت دیتابیس , ,اس کیو ال, , دانلود نرم افزار مدیریت دیتابیس , ,دانلود نرم افزار مدیریت پایگاه داده, , دیتابیس منیجمنت , ,کوئری , ,اس کیو ال منیجمنت, , کریت کوئری, , دانلود نرم افزار ساخت کوئری, , ساخت کوئری در اس کیو ال , ,دانلود نرم افزار مدیریت دیتابیس ,

دانلود File Juicer v4.55 MacOSX - نرم افزار استخراج محتویات برنامه های مختلف برای مک

دانلود File Juicer v4.55 MacOSX - نرم افزار استخراج محتویات برنامه های مختلف برای مک

دانلود File Juicer v4.55 MacOSX - نرم افزار استخراج محتویات برنامه های مختلف برای مک

توسط File Juicer قادر هستید انواع محتویات برنامه های مختلف را استخراج کنید این برنامه می تواند تصاویر را از فایل های پاور پوینت استخراج کند، می تواند تصاویر و متون شما را از اسناد PDF استخراج کند، می تواند فایل های ضمیمه ی ایمیل ها را استخراج کند، می تواند انیمیشن های فلش را از فایل های EXE استخراج کند و ده ها کاربرد مهم دیگر که هنگام استفاده از آن متوجه خواهید شد.

برچسب ها : ,نرم افزار استخراج محتویات برنامه های مختلف مک , ,استخراج محتویات برنامه های مختلف برای مک, , استخراج محتویات برنامه های مختلف, , استخراج محتویات برنامه های مختلف مک , ,File Juicer,File Juicer برای مک, , File Juicer مک ,

دانلود FlashGet v1.96 + 3.7.0.1220 - نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود FlashGet v1.96 + 3.7.0.1220 - نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود FlashGet v1.96 + 3.7.0.1220 - نرم افزار مدیریت دانلود

FlashGet، هدف از ساخت این برنامه افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می کند، این عمل باعث افزایش سرعت تا 500٪ خواهد شد. توسط FlashGet می توانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید، کلاً برنامه قوی هست و فایل مورد نظر شما را با تمام قدرت از روی سرور دانلود میکند، شاید با سایت هایی برخورد کرده اید که اجازه نمیدهند توسط برنامه های مدیریت از روی آنها فایل دانلود کنید اینجاست که FlashGet به کمک شما می آید، تقریباً در 60٪ موارد می توانید با FlashGet این گونه فایل ها را دانلود کنید. FlashGet را می توانید به گونه ای تنظیم کنید تا بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع کند و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند، این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بود، که بعدها برنامه های دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.

برچسب ها : download manager, , download, , download file , ,downloader,transfer , ,flashget, , مدیر بارگیری, , بارگیری , ,مدیر دانلود, , فایل دانلود , ,فایل بارگیری , ,بارگیری کننده, ,

دانلود Avant Browser 2017 Build 2 Ultimate - نرم افزار مرورگر اینترنت با قابلیت های ویژه

دانلود Avant Browser 2017 Build 2 Ultimate - نرم افزار مرورگر اینترنت با قابلیت های ویژه

دانلود Avant Browser 2017 Build 2 Ultimate - نرم افزار مرورگر اینترنت با قابلیت های ویژه

نرم افزار Avant Browser یکی دیگر از مرورگر هایی است که بر پایه اینترنت اکسپلورر کار می کند. این نرم افزار دارای سرعت بالا، پایداری، محیط کاربر پسند و ویژگی چند پنجره در یک پنجره می باشد. این مرورگر با پشتیبانی از 41 زبان زنده دنیا در نوع خود بی نظیر است.
این نرم افزار کاملاً رایگان می باشد و برای استفاده از آن هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و به دور از هر گونه تبلیغ و یا نرم افزار های جاسوسی می باشد.

برچسب ها : Browser, , مرورگر, , مرورگر اینترنت, , دانلود مرورگر اینترنت, , دانلود نرم افزار Avant Browser , ,اوانت بروزر, , Avant Force,دانلود Browser اینترنت , ,نرم افزار مرورگر اینترنت کامل ,

دانلود EagleGet v2.0.4.20 - نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت دانلود

دانلود EagleGet v2.0.4.20 - نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت دانلود

دانلود EagleGet v2.0.4.20 - نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت دانلود
با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات «دانلود» یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود.

برچسب ها : download , ,download manager, , downloading , ,manage , ,schedule, , idm , ,network, , دانلود , ,بارگیری, , بارگذاری , ,دانلود منیجر , ,مدیرین دانلود ,

دانلود FlashGet v1.96 + 3.7.0.1220 - نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود FlashGet v1.96 + 3.7.0.1220 - نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود FlashGet v1.96 + 3.7.0.1220 - نرم افزار مدیریت دانلود

FlashGet، هدف از ساخت این برنامه افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می کند، این عمل باعث افزایش سرعت تا 500٪ خواهد شد. توسط FlashGet می توانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید، کلاً برنامه قوی هست و فایل مورد نظر شما را با تمام قدرت از روی سرور دانلود میکند، شاید با سایت هایی برخورد کرده اید که اجازه نمیدهند توسط برنامه های مدیریت از روی آنها فایل دانلود کنید اینجاست که FlashGet به کمک شما می آید، تقریباً در 60٪ موارد می توانید با FlashGet این گونه فایل ها را دانلود کنید. FlashGet را می توانید به گونه ای تنظیم کنید تا بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع کند و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند، این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بود، که بعدها برنامه های دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.

برچسب ها : download manager , ,download,download file , ,downloader,transfer, , flashget, , مدیر بارگیری, , بارگیری, , مدیر دانلود, , فایل دانلود , ,فایل بارگیری , ,بارگیری کننده , ,انتقال, , دانلود منیجر, , دانلود, , دانلود فایل , ,دانلودر , ,فلش گت ,

دانلود نرم افزار Animated Screensaver Maker v4.3.3

دانلود نرم افزار Animated Screensaver Maker v4.3.3

 

دانلود Animated Screensaver Maker

.:: Animated Screensaver Maker ::.

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار Animated Screensaver Maker ویژه سیستم های ویندوزی در خدمت شما هستیم.این نرم افزار قابلیت محافظت از صفحه نمایش شما را با انواع اسکرین سیور ها دارا می باشد.با استفاده از این ابزار می توانید انیمیشن های 3 بعدی را برای اسکرین سرور های خود طراحی و ان ها را به راحتی روی ویندوز خود اعمال و سپس ذخیره سازی نمایید.این نرم افزار از فرمت های مختلف مربوط به تصویر پشتیابنی می کند که می توانید از تصاویر نیز برای ایده های خود استفاده کنید.دارا بودن یک طراحی در 6 قسمت این امکان را به شما می دهد تا بتوانید روی جز به جز اسکرین سرور خود کار کنید و روش های جدید و بهتری را روی ان ها اعمال کنید.اکنون می توانید اخرین نسخه نرم افزار Animated Screensaver Maker را با لینک مستقیم از سایت دریافت کنید.

برچسب ها : , , Animated Screensaver Maker , download Animated Screensaver Maker , اخرین نسخه نرم افزار Animated Screensaver Maker , برنامه Animated Screensaver Maker , جدید ترین ورژن نرم افزار Animated Screensaver Maker , دانلود Animated Screensaver Maker , دانلود نرم افزار Animated Screensaver Maker , نرم افزار Animated Screensaver Maker , نرم افزار طراحی اسکرین سرور ,

دانلود HTTP Debugger Pro v7.12 - نرم افزار نظارت بر ارتباطات پروتکل HTTP

دانلود HTTP Debugger Pro v7.12 - نرم افزار نظارت بر ارتباطات پروتکل HTTP

دانلود HTTP Debugger Pro v7.12 - نرم افزار نظارت بر ارتباطات پروتکل HTTP

پروتکل HTTP یا Hyper Text Transfer Protocol اصطلاحا به پروتکلی گفته می شود که برای ایجاد ارتباط، دریافت، و ارسال داده ها بین سرور و کلاینت استفاده می شود. این پروتکل از پروتکل TCP/IP برای بستن پلی میان سرور و کلاینت استفاده می کند. طریقه کار ارتباط کلاینت با سرور، با استفاده از پروتکل HTTP به این ترتیب است که داده ها، از طریق بسته های اطلاعاتی، بین سرور و کلاینت رد و بدل می شود. به این ترتیب که برای برای ارسال داده ای به سمت مقصد، در ابتدا، داده، به بخش های کوچکتری شکسته می شود و سپس از هر کدام به سمت مقصد و با ترتیب مشخص ارسال می شوند. HTTP Debugger Pro نرم افزاری قدرتمند، به منظور نظارت بر ارتباطات و داده های در حال انتقال بر روی پروتکل HTTP می باشد. 

برچسب ها : دانلود نرم افزار دیباگر پروتکل اچ تی تی پی , ,دانلود نرم افزار نظارت بر پروتکل اچ تی تی پی , ,اچ تی تی پی ترافیک,اچ تی تی پی دیباگر , ,کپچر رکوئست , ,کپچر , ,آنالیز پروتکل, , دانلود نرم افزار آنالیز ترافیک HTTP, , دانلود نرم افزار شناسایی و برطرف کردن مشکلات موجود بر روی وب سایت ها, , دانلود نرم افزار اشکال زدایی از پروتکل اچ تی تی پی ,

دانلود مرورگر قدرتمند اپرا Opera 38.0 Build 2220.31 Final

دانلود مرورگر قدرتمند اپرا Opera 38.0 Build 2220.31 Final

 

دانلود مرورگر قدرتمند اپرا Opera 38.0 Build 2220.31 Final

دانلود مرورگر قدرتمند اپرا Opera 34.0 Build 2036.25 Final + Portable : اپرا یک مرورگر وب رایگان و متن‌بسته وب و نرم‌افزاری اینترنتی با دارا بودن حدود دو درصد کاربران اینترنت است که شرکت نرم‌افزاری اپرا آن را توسعه داده‌است. این مرورگر برای کاربری‌های عمومی اینترنتی نظیر نمایش وبسایت‌ها، دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی، دیریت ارتباطات، گفتگوی برخط آی‌آرسی، بارگذاری از طریق پروتکل بیت‌تورنت و خواندن فیدهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپرا برای کاربرد برروی رایانه‌های شخصی، تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به طور رایگان عرضه می‌گردد. قابلیت Opera Turbo: که با فشرده سازی صفحات و تصاویر به میزان ۲، ۳ یا ۴ برابر (بسته به سرعت اتصال اینرنت) سرعت بارگذاری صفحات وب را تا چندین برابر بالا می‌برد. قابلیت Opera Unite: برای اشتراک گذاری فایلهای دلخواه خود روی شبکه اینترنت، بدون نیاز به آپلود آنها در سایتهای دیگر، ویژگی Opera Link: برای هماهنگی سریع اطلاعات مرورگر خودتان روی اپرای دیگر یا رایانه دیگر و استفاده از Private browsing برای مرور کردن ایمن بدون درج ردپا و قابلیت Speed Dial: امکان دسترسی سریع به سایت‌های از پیش تعیین شده در Tab جدید را برای کاربر فراهم می سازد. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه پرتابل و نصبی Opera 33.0.1990.43 را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

برچسب ها : Opera 38 Opera 38 , 0 2220 , 31 , دانلود , Opera 38 , 0 Build 2220 , 31 Final , دانلود , opera browser دانلود برنامه های اینترنتی , دانلود مرورگر اپرا ویندوز , دانلود مرورگر قدرتمند اپرا , دانلود مرورگر قدرتمند اپرا Opera 38 , 0 Build 2220 , 31Final , دانلود نرم افزار برای کامپیوتر , مرورگر برای پی سی ,

دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome 48.0.2564.82 Final

دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome 48.0.2564.82 Final

دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome 48.0.2564.82 Final

مرورگر قدرتمند و متن باز که برپایه Webkit نگاشته شده است و با وجود امکانات گسترده میان رقبای خود موفق به جذب بسیاری از کاربران مبتدی و حرفه ای شده است. این مرورگر به خاطر امنیت بالای آن و سرعت پردازش بالا قابل توجه اکثریت قرار گرفته و با ایجاد یک پردازشگر جداگانه برای هر Tab باز شده توسط کاربر می تواند در صورت کرش و از بین رفتن اطلاعات یک صفحه، صفحات بعدی را بدون تغییر و مشکل نمایش دهد، این مزیت گوگل کروم باعث یکه تازی آن در میان رقبای خود نظیر موزیلا فایرفاکس شده است. با بروز رسانی های منظم این مرورگر ممانعت از نفوذ Spy-Ware و فایل های مخرب از طریق اینترنت و حفظ اطلاعات شخصی کاربر به قدری در این مرورگر کامل می باشد که شرکت Google برای هک کردن آن جایزه تعیین کرده است. ویژگی های نظیر Speed Dial یا پشتیبانی از افزونه های مختلف گوگل از دیگر مزایای این مرورگر قدرتمند می باشد. مرورگر گوگل کروم با ظرافت بالایی طراحی شده است و در بروزرسانی های آن شاهد تغییرات امنیتی بسیار هستیم و در هر نسخه به امکانات آن افزوده می شود. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه Google Chrome را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلوددریافت نمایید.

ویژگی های این نرم افزار عبارتند از:

امنیت بالا

مسدودسازی تبلیغات

پشتیبانی از Tab  Browser

بخش Task manager برای مدیریت

محافظت از اطلاعات ذخیره شده نظیر رمزهای عبور

سرعت پردازش سریع و پرقدرت در نمایش صفحـات

Sand Box Rendering ترجمه سریع با صفحات شنی

سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز‏ ۱۰/۸٫۱/۸/۷/Vista/XP‏

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome 48.0.2564.82 Final

نسخه 32 بیتی – حجم : 43.9 مگابایت

نسخه 64 بیتی – حجم : 49.9 مگابایت

برچسب ها : chrome Google Chrome 48 , 0 , 2564 , 82 Final , Google Chrome با لینک مستقیم , دانلود رایگان مرورگر وب , دانلود مرورگر , دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome 47 , 0 , 2526 , 106 , دانلود مرورگر گوگل کروم , Google Chrome 48 , 0 , 2564 , 82 Final , دانلود گوگل کروم ,

دانلود Internet Download Manager v6.27 Build 2 - قدرتمند‌ترین نرم افزار مدیریت دانلود

تعداد صفحات : 3

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
دانلود بازی Race Kings 0.130.1725 – مسابقات پادشاهان اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Race Kings 0.130.1725 – مسابقات پادشاهان اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا

تاریخ : 1395/12/29

دانلود بازی Guns, Cars, Zombies 1.1.1 – کشتن زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Guns, Cars, Zombies 1.1.1 – کشتن زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

تاریخ : 1395/12/29

دانلود واترفاکس Waterfox 52.0.1 + Portable – موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

دانلود واترفاکس Waterfox 52.0.1 + Portable – موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

تاریخ : 1395/12/29

دانلود TSR Watermark Image Pro 3.5.7.6 – نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

دانلود TSR Watermark Image Pro 3.5.7.6 – نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

تاریخ : 1395/12/29

دانلود شمیم یار 96 – نرم افزار تقویم سال 96 برای دسکتاپ ویندوز

دانلود شمیم یار 96 – نرم افزار تقویم سال 96 برای دسکتاپ ویندوز

تاریخ : 1395/12/29

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام چه خوبه

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام چه خوبه

تاریخ : 1395/12/29

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باز بهار اومد

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باز بهار اومد

تاریخ : 1395/12/29

دانلود سریال Grimm

دانلود سریال Grimm

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم کودک دردسرساز Problem Child

دانلود فیلم کودک دردسرساز Problem Child

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم محموله‌ی گرانبها Precious Cargo

دانلود فیلم محموله‌ی گرانبها Precious Cargo

تاریخ : 1395/12/29

دانلود سریال A Series of Unfortunate Events

دانلود سریال A Series of Unfortunate Events

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم هیچکاک و تروفو Hitchcock/Truffaut

دانلود فیلم هیچکاک و تروفو Hitchcock/Truffaut

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم مایکل کلایتون Michael Clayton

دانلود فیلم مایکل کلایتون Michael Clayton

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم کیفر Retribution

دانلود فیلم کیفر Retribution

تاریخ : 1395/12/29

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.0.14 + Portable / Mac / Linux

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.0.14 + Portable / Mac / Linux

تاریخ : 1395/12/05

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تا ابد

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تا ابد

تاریخ : 1395/12/05

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام چجوری تونستی

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام چجوری تونستی

تاریخ : 1395/12/01

دانلود آهنگ جديد علیرضا روزگار به نام کافه

دانلود آهنگ جديد علیرضا روزگار به نام کافه

تاریخ : 1395/12/01

دانلود آلبوم جدید محمد رضا فروتن بنام میفهممت

دانلود آلبوم جدید محمد رضا فروتن بنام میفهممت

تاریخ : 1395/11/30

درباره سایت

به وبلاگ من خوش آمدید

آمار سایت

  • کل مطالب : 563
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • بازدید امروز :31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 1591
  • بازدید سال : 7445
  • بازدید کلی : 252644
  • آرشیو

    نویسندگان

    چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    لینک دوستان

    پیوندهای روزانه

    تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیست وب و آدرس bestweb1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو


    کدهای اختصاصی

    خبرنامه وب سایت:





    عضویت سریع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    W3C Standard Website. Valid HTML5 / CSS3 - v1.1
    Copyright © All Rights Reserved for bestweb1
    Design & Develope : Skinak . ir
    طراحی شده با و با کمی
    طراحی و کد نویسی : اسکینک
    تمامی حقوق قالب و مطالب برای اسکینک محفوظ است.