دانلود واترفاکس Waterfox 52.0.1 + Portable – موزیلا فایرفاکس 64 بیتی
کمی طاقت داشته باشید...

اسکینک

مرجع گرافیک و کد نویسی

امروز روز خوبی داشته باشید.

مکان تبلیغات شما
آخرین ارسالی های انجمن
درخواست مطلبمــــطالب درخـــواستی خودر را از طریق لینک زیر به گوش ما برسانید .
خبر نامه با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار مطالب و سایت ما با خبر شوید .
دانلود واترفاکس Waterfox 52.0.1 + Portable – موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

دانلود واترفاکس Waterfox 52.0.1 + Portable – موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

دانلود واترفاکس Waterfox + Portable - موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

 

دانلود واترفاکس Waterfox

 

Waterfox 52.0.1 + Portable همان مرورگر Mozilla Firefox اما مخصوص سیستم های 64 بیتی می باشد. اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.

برچسب ها : Waterfox browser آخرین نسخه Waterfox آخرین ورژن Waterfox دانلود mozilla waterfox دانلود Waterfox دانلود waterfox 64 bit دانلود آخرین ورژن واترفاکس دانلود اخرین ورژن waterfox دانلود برنامه Waterfox دانلود برنامه واترفاکس دانلود رایگان واترفاکس دانلود مرورگر waterfox دانلود مرورگر واترفاکس دانلود مرورگر واترفاکس جدید دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار Waterfox دانلود نرم افزار واتر فاکس دانلود نرم افزار واترفاکس دانلود نسخه 64 بیتی فایرفاکس دانلود واترفاکس دانلود واترفاکس 64 بیتی دانلود واترفاکس Waterfox دانلود واترفاکس جدید مرورگر واترفاکس موزیلا فایرفاکس 64 بیتی موزیلا واترفاکس نسخه جدید Waterfox واترفاکس ورژن جدید ,

دانلود TSR Watermark Image Pro 3.5.7.6 – نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

دانلود TSR Watermark Image Pro 3.5.7.6 – نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

دانلود TSR Watermark Image Pro 3.5.3.2 - نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

 

دانلود TSR Watermark Image Pro

| نرم افزار قرار دادن واترمارک برروی تصاویر |

 

TSR Watermark Image Pro 3.5.7.6 نرم افزاری ساده و سریع برای اضافه کردن واتر مارک بر روی تصاویر می باشد.سهولت استفاده از نرم افزار در حدی است که حتی افرادی که تاکنون واترمارک بر روی تصاویر قرار نداده اند می توانند با این نرم افزار کار کنند.اگر شما نیاز دارید که قبل از آپلود تصاویرتان به آن ها واترمارک اضافه کنید و نگذارید توسط دیگر افراد دزدیده شوند TSR Watermark بهترین گزینه است.شما می توانید توسط این نرم افزار بیش از 100 تصویر را انتخاب کرده و تنها با یک کلیک به صورت همزمان واترمارک خود را روی آن ها قرار دهید و به میزان قابل توجی در وقت خود صرفه جویی کنید.همچنین می توانید با توجه به تنظیمات موجود در برنامه هر یک از تصاویر را پس از ویرایش در یک پوشه جداگانه به صورت خودکار قرار دهید.

دانلود شمیم یار 96 – نرم افزار تقویم سال 96 برای دسکتاپ ویندوز

دانلود شمیم یار 96 – نرم افزار تقویم سال 96 برای دسکتاپ ویندوز

دانلود شمیم یار 96 - نرم افزار تقویم سال 96 برای دسکتاپ ویندوز

 

دانلود شمیم یار 96

| نرم افزار تقویم مذهبی سال 96 با اوقات شرعی |

| نسخه سال 96 جایگزین شد … |

 

شمیم یار 96 نسخه 1.0 نرم افزار تقویم مذهبی سال 96 برای دسکتاپ ویندوز به همراه امکانات فوق العاده می باشد . نرم افزار تقویم شمیم یار یک تقویم کاملا مذهبی برای دسکتاپ با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان توسط گروه آسک دین طراحی و پیاده سازی و در اختیار شما قرار گرفته است. 

 

برچسب ها : تقویم مذهبی 95 , دانلود برنامه تقویم 95 , دانلود تقويم شميم يار 95 , دانلود تقویم 1395 , دانلود تقویم 95 , دانلود تقویم 95 برای دسکتاپ , دانلود تقویم 95 برای کامپیوتر ,

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.0.14 + Portable / Mac / Linux

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.0.14 + Portable / Mac / Linux

 

یاس دانلود دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop

 

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز

دانلود Telegram Desktop

 

تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.0.14 + Portable / Mac / Linux نام نسخه دسکتاپ سرویس محبوب کمپانی Telegram LLC برای سیستم عامل ویندوز ، مک و لینوکس است. اکنون می توانید از تمامی امکانات مسنجر Telegram در سیستم عامل ویندوز نیز استفاده کنید. بنابراین امکانات ارتباطی محبوب قدرتمند نرم افزار تلگرام برای اندروید iOS و ویندوز نیست ؛ اکنون می توانید در دستگاه های دسکتاپ نیز از این سرویس نهایت استفاده را کنید. سرویس Telegram ابزاری ارتباطی و بسیار قدرتمند و پرسرعت است که شما را قادر می سازد از یک اکانت تلگرام ، در چندین پلت فرم به طور همزمان و با حفظ تمامی محتویات و تاریخچه پیام های ارسالی و دریافتی استفاده کنید.  در اپلیکیشن تلگرام می توانید به دوستان خود پیام های متنی ، تصویری ، ویدیویی و… ارسال کنید ، همچنین امکان به اشتراک گذاری انواع فرمت ها از قبیل ZIP ، PDF ، DOC و… نیز وجود دارد ، در تلگرام می توانید گروه هایی حاوی 200 عضو تلگرام ایجاد کنید و به گفتگوی گروهی پیرامون مشاغل و موضوعات آموزشی بپردازید..

برچسب ها : دانلود جدید ترین ورژن Telegram Desktop , دانلود جدیدترین نسخه Telegram Desktop , دانلود مستقیم Telegram Desktop , دانلود نرم افزار Telegram Desktop , دانلود نسخه جدید Telegram Desktop , دانلود ورژن جدید Telegram Desktop نسخه جدید تلگرام برای ویندوز ,

دانلود CPU-Z 1.78.3 + Portable – نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم

دانلود CPU-Z 1.78.3 + Portable – نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم

دانلود CPU-Z 1.78.0 + Portable - نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم

 

دانلود CPU-Z

| نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم |

 

CPU-Z 1.78.3 + Portable ممکن است تصور کنیم اطلاعات سخت افزاری سیستم ها جز با باز کردن کیس و دیدن اطلاعات روی قطعات مختلف حاصل نمی شود اما این تصور اشتباه است ! با مرور زمان نرم افزار هایی ساخته شده است که می تواند تمامی اطلاعات سخت افزاری سیستم را بدون باز کردن قطعات آن ، به بهترین شکل ممکن به شما بدهد ، که یکی از بهترین های آن ها نرم افزار CPU-Z برای نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم می باشد .

برچسب ها : CPU-Z دانلود cpu z portable دانلود CPU-Z دانلود cpu-z پرتابل دانلود برنامه CPU-Z دانلود برنامه سی پی یو زد دانلود سی پی یو زد دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار CPU-Z دانلود نرم افزار سی پی یو زد مدل کارت گرافیک مشاهده مشخصات سخت افزاری کامپیوتر مشخصات سخت افزار سیستم مشخصات سخت افزار کامپیوتر مشخصات سخت افزاری سیستم مشخصات سخت افزاری کامپیوتر نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزار نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزار نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزار برای pc نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزار سیستم نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزاری نمایش اطلاعات رم نمایش اطلاعات سخت افزار نمایش اطلاعات سخت افزاری سیستم نمایش اطلاعات سخت افزاری کامپیوتر نمایش مدل cpu سی پی یو نمایش مدل رم نمایش مدل سخت افزارها نمایش مدل مادربورد main نمایش مشخصات سخت افزار نمایش مشخصات سخت افزاری نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم ,

دانلود DLL Files Fixer 3.3.91.3080 + Portable – نرم افزار رفع خطای dll

دانلود DLL Files Fixer 3.3.91.3080 + Portable – نرم افزار رفع خطای dll

دانلود DLL Files Fixer 3.3.90.3079 + Portable - نرم افزار رفع خطای dll

 

دانلود DLL Files Fixer

نرم افزار رفع خطای dll

 

DLL Files Fixer 3.3.91.3080 + Portable + Retail نرم افزاری کاربردی برای رفع خطاهای Dll های ویندوز می باشد. فایل های Dll، فایل هایی هستند که نرم افزار ها و بازی های بسیاری برای اجرا شدن به آن ها احتیاج دارند و در صورت پاک شدن و یا نبودن این فایل ها هنگام اجرا ارور می دهند.برای نصب فایل های دی ال ال که پاک شده اند یا باید تک تک به دنبال آن ها در اینترنت بگردید و سپس در محل فایل های ویندوز کپی کنید. نرم افزار Dll Files Fixer کار را برای شما راحت کند و همه کار ها را خودش انجام دهد .

دانلود AVG Antivirus 2017 17.1.3006 x86/x64 آنتی ویروس ای وی جی

دانلود AVG Antivirus 2017 17.1.3006 x86/x64 آنتی ویروس ای وی جی

دانلود AVG Antivirus 2016 16.41.7441 x86/x64 آنتی ویروس ای وی جی

 

دانلود آنتی ویروس AVG Anti-Virus 

| آنتی ویروس AVG |

 

AVG Antivirus 2017 17.1.3006 x86/x64  یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین آنتی ویروس های جهان می باشد که به قول خود شرکت آن که Grisoft نام دارد و یک شرکتی از جمهوری چک است ، بیش از 80 میلیون کاربر در جهان امنیت سیستم خود را به این شرکت سپرده اند.البته این شرکت با ترفند هایی خاص مثل تمدید نسخه تریال خود به یک سال سعی در افزایش این مورد دارد.

دانلود AVG Internet Security 2017 17.1.3006 x86/x64 – نرم افزار اینترنت سیکوریتی

دانلود AVG Internet Security 2017 17.1.3006 x86/x64 – نرم افزار اینترنت سیکوریتی

دانلود AVG Internet Security 2016 16.41.7442 x86/x64 - نرم افزار اینترنت سیکوریتی

 

دانلود AVG Internet Security

| نرم افزار اینترنت سیکوریتی ای وی جی |

 

AVG Internet Security 2017 17.1.3006 x86/x64 نام پکیج محافظتی و امنیتی کامپیوتری است که هر در سال 2012 جوایز متعددی را کسب کرده است و می تواند نیازهای امنیتی سیستم عامل شما را به کل برطرف کند و به شما احساس امنیت و آرامش ببخشد.

نسخه جدید AVG AntiVirus دارای رابط کاربری بسیار آسانی بوده و قدرت اسکن و جستجو در فایلها به مقدار چشم گیری زیاد شده است.سیستم آنالیزور این نرم افزار رجیستری شما را چک کرده ، فایل های معیوب را تعمیر میکند و باعث بهینه سازی سیستم شما میشود نرم افزار ای وی جی تمامی لینک های ورودی از مرورگرها ، سیستم های دانلود و … را چک میکند و از ورود مخرب و ویروس جلوگیری می کند.

دانلود AVG Free Edition 2017 17.1.3006 x86/x64 – آنتی ویروس ای وی جی نسخه رایگان

دانلود AVG Free Edition 2017 17.1.3006 x86/x64 – آنتی ویروس ای وی جی نسخه رایگان

دانلود AVG Free Edition 2016 16.111.7797 x86/x64 - آنتی ویروس ای وی جی نسخه رایگان

 

دانلود AVG Free Edition 2016

| نسخه رایگان آنتی ویروس ای وی جی |

 

AVG Free Edition 2017 17.1.3006 x86/x64 نسخه رایگان آنتی ویروس معروف ای وی جی می باشد که برای برای مصارف غیر تجاری و کاملا رایگان طراحی شده است. با این برنامه کاربر ویندوز براحتی می تواند به محافظت از کانکشن های خود و محافظت از ویروس ها و کرم های نفوذی اقدام کند.

دانلود PRTG Network Monitor 17.1.28.1341 – مدیریت و نظارت بر شبکه

دانلود PRTG Network Monitor 17.1.28.1341 – مدیریت و نظارت بر شبکه

دانلود PRTG Network Monitor 15.3.19.4027 - مدیریت و نظارت بر شبکه

 

دانلود PRTG Network Monitor

نرم افزار مدیریت و نظارت بر شبکه

 

PRTG Network Monitor 17.1.28.1341 یک نرم افزار مانیتورینگ مفید و حرفه ای می باشد, با این برنامه به راحتی میتوان به نظارت بر روی انواع شبکه و مدیریت ترافیک و از کار افتادگی احتمالی انها پرداخت, این نرم افزار با ارائه تجزیه و تحلیل و گزارش های مختصر کاربران خود را در امر یاری می دهد.
رابط کاربری مبتنی بر وب این برنامه به کاربرانش اجازه می دهد تا به سرعت به پیکربندی دستگاه های شبکه و سنسورهای آنها بپردازند و نظارت کامل را بر روی آن داشته باشند. 

دانلود آفیس 2016 Microsoft Office 2016 x86/x64 ProPlus VL Febuary 2017 16.0.4266.1001

دانلود آفیس 2016 Microsoft Office 2016 x86/x64 ProPlus VL Febuary 2017 16.0.4266.1001

دانلود آفیس 2016 Microsoft Office 2016 Professional Plus 16.0.4266.1003 RTM Retail / Volume License x86/x64 نسخه نهایی

 

دانلود آفیس 2016 Microsoft Office

|دانلود نسخه نهایی مایکروسافت آفیس 2016 |

 

آفیس 2016 Microsoft Office 2016 x86/x64 ProPlus VL Febuary 2017 16.0.4266.1001 نام جدیدترین پکیج فوق العاده حرفه ای کمپانی مایکروسافت از بسته های نرم افزار آفیس است. مایکروسافت آفیس 2016 یک ابزار مدرن ، کامل و بسیار کاربردی متناسب با انواع مشاغل به صورت Cross-Platform به معنای سازگاری با انواع پلت فرم های مدرن است. این نرم افزار قادر است انواع سندهای شما را در چندین دستگاه به طور همزمان اجرا نماید. اکنون می توانید جدیدترین ورژن از ابزارهای مورد اعتماد خود را از قبیل Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access به صورت کامل در اختیار بگیرید و مدیریت سندهای خود را به شیوه ای جدید در دست داشته باشید. یکی از مهم ترین قابلیت هایی که در مایکروسافت آفیس 2016 شاهد آن هستیم ، ویژگی کنترل چندگانه ی اسناد است ؛ بدین ترتیب شما می توانید سندهای خود را به وسیله ی کیبورد ، ماوس ، قلم های صفحه های لمسی و یا تنها با لمس انگشتانتان کنترل کنید. با بهره مندی از ویژگی های جدید امنیتی ، نرم افزار آفیس 2016 به یکی از منعطف ترین نرم افزارها متناسب با داده های حساس شما در زمینه های IT لقب گرفته است. مایکروسافت اخیراً پای بسته نرم افزاری آفیس را به سایر پلت فرم های محبوب نیز باز کرده است ؛ برای مثال در سال گذشته آفیس برای iPad و iPhone نیز عرضه شد ، همچنین تجربه لذت بخش آفیس 2016 در OS X نیز وجود دارد ! اپلیکیشن های جدید Sway و Office Lens که به بسته های نرم افزاری آفیس اضافه شده اند به شما این امکان را می دهند که آفیس در یک مکان ثابت قرار نگیرد و شما بتوانید آن را در هر مکانی با خود به همراه داشته باشید. در صورتی که متوجه بروز یک اشتباه در یک سند در کامپیوتر محل کار شدید هیچ نگرانی وجود ندارد ! زیرا می توانید با دستگاه iOS و یا اندرویدی خود این اشتباه را از راه دور تصحیح کنید !

برچسب ها : دانلود Office 2016 , دانلود word 2016 , دانلود آفیس , دانلود آفیس 2016 , دانلود آفیس 2016 64 بیتی , دانلود آفیس 2016 برای کامپیوتر , دانلود آفیس 2016 برای ویندوز 10 , دانلود آفیس 2016 برای ویندوز 8 , دانلود آفیس 2016 جدید ,

دانلود Snappy Driver Installer R535 – نصب و به روزرسانی درایورهای سیستم

دانلود Snappy Driver Installer R535 – نصب و به روزرسانی درایورهای سیستم

دانلود Snappy Driver Installer R533 - نصب و به روزرسانی درایورهای سیستم

 

دانلود Snappy Driver Installer

| نصب و به روزرسانی درایورهای سیستم |

| پکیج 14 گیگابایتی درایورهای سخت افزاری |

 

Snappy Driver Installer R535 اسنپی درایور به شما این امکان را می دهد که درایورهای انواع سخت افزارها را در نهایت سادگی نصب کنید ! اگر شما هم دیسک های مربوط به درایور سخت افزارهای خود را گم کرده اید و در شناسایی سخت افزار مورد نظر به ویندوز با مشکل مواجه هستید، ما به شما پکیج عظیم Snappy Driver Installer را پیشنهاد می کنیم. به کمک این پکیج 14 گیگابایتی ، شما به مجموعه ای کامل و بی نقص از انواع درایورهای سخت افزارهای مختلف دسترسی دارید و دیگر نیازی نیست درایورهای مربوط به سخت افزارهای مختلف را به صورت دستی یا جداگانه دانلود کنید. یکی از راهکارهای معمول برای دانلود جدیدترین نسخه از درایورهای سیستم، استفاده از نرم افزارهای مدیریت درایور و آپدیت خودکار آنان است. اما در مواقعی پیش می آید که شما دسترسی به اینترنت ندارید و حتما لازم است که درایورها را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید. بدون شک Snappy Driver Installer یکی از کامل ترین پکیج های درایورهای سخت افزاری به صورت آفلاین است که به کمک آن شما میتوانید تمامی سخت افزارهای سیستم را به خوبی شناسایی کنید. 

دانلود Internet Download Accelerator PRO 6.12.1.1545 Final + Portable – مدیریت دانلود

دانلود Internet Download Accelerator PRO 6.12.1.1545 Final + Portable – مدیریت دانلود

 

 

دانلود Internet Download Accelerator PRO 6.7.1.1494 Final - مدیریت دانلود

  منبع»یاس دانلود

دانلود Internet Download Accelerator PRO

| نرم افزار مدیریت دانلود |

 

Internet Download Accelerator PRO 6.12.1.1545 Final + Portable نام نرم افزاری جدید و حرفه ای در زمینه مدیریت دانلود و همچنین افزایش سرعت بازگردای فایل ها از پروتکل های HTTP, HTTPS, FTP می باشد. این نرم افزار جهت دانلود فایل ها ، آنان را به پارت هایی کوچک تر تقسیم کرده و سپس بارگذاری آنان را به طور همزمان آغاز می کند ، در انتها تمامی این بسته های تکه تکه شدن به هم متصل شده و فایل مورد نظر را تشکیل می دهند. نرم افزار Internet Download Accelerator با پشتیبانی از قابلیت Pause/Resume به شما این امکان را می دهد که در هر زمان فرآیند دانلود فایل را متوقف کرده و سپس آن را در زمانی دیگر ادامه دهید.

 

برچسب ها : دانلود Internet Download Accelerator PRO جدید , دانلود آخرین نسخه Internet Download Accelerator PRO , دانلود برنامه Internet Download Accelerator PRO , دانلود برنامه جدید مدیریت , دانلود از اینترنت , دانلود برنامه مدیریت دانلود , دانلود منیجر پر سرعت , دانلود منیجر پر سرعت اینترنت , دانلود منیجر قوی , دانلود نرم افزار Internet Download Accelerator PRO , دانلود نسخه جدید Internet Download Accelerator PRO مدیریت بر دانلود فایل ه ,

دانلود آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز iGap Windows 0.35.6

دانلود آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز iGap Windows 0.35.6

دانلود آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز iGap Windows

 

دانلود iGap Windows

| پیام رسان ایرانی آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز |

 

iGap Windows 0.35.6 نام نسخه کامپیوتری نرم افزار پیام رسان بسیار قدرتمند آی گپ، مخصوص سیستم های کامپیوتری شماست. همانطور که می دانید، امروزه کاربرد شبکه های اجتماعی به خصوص پیام رسان های اینترنتی، به شکل قابل ملاحظه ای رو به افزایش است. از آنجا که امکان ارسال انواع پیام های متنی، صوتی، تصویری، ویدیویی توسط اینگونه اپلیکیشن ها میسر است، بسیاری از کاربران استفاده از این اپلیکیشن ها را به سایر راه های ارتباطی ترجیح می دهند. آی گپ نیز به عنوان یک رقیب جدی و بسیار قدرتمند برای پیام رسان محبوب تلگرام، مجموعه ای کامل از قابلیت های آشنا و شناخته شده ی تلگرام را در خود جای داده و به صورت مولتی پلتفرم، تمامی داده های شما را در میان پلتفرم های گوناگون همگام سازی می کند.

برچسب ها : دانلود آی گپ دسکتاپ , دانلود آی گپ ویندوز , دانلود برنامه iGap Windows , دانلود نرم افزار iGap Windows , دانلود نسخه جدید iGap Windows , نسخه جدید آی گپ برای ویندوز ,

دانلود Inkscape 0.92.1 x86/x64 – طراحی و ویرایش تصاویر وکتور

دانلود Inkscape 0.92.1 x86/x64 – طراحی و ویرایش تصاویر وکتور

دانلود Inkscape 0.92.1 x86/x64 - طراحی و ویرایش تصاویر وکتور

 

دانلود Inkscape

منبع»یاس دانلود | نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر وکتور |

 

Inkscape 0.92.1 x86/x64 نام یک نرم افزار ترسیم و ویرایش تصاویر وکتور است که نسبت به ابزارهای حجیم و سنگینی همچون Illustrator یا CorelDraw، از پیچیدگی کمتری برخوردار است. همانگونه که می دانید، تصاویر در دنیای کامپیوتر، به دو دسته تصاویر رستر و تصاویر وکتور تقسیم می شوند. تصاویر رستر آن دسته تصاویری هستند که به طور روزانه با بسیاری از آنان در انواع شبکه های اجتماعی سر و کار داریم. اما تصاویر وکتور، آن دسته از تصاویری هستند که توسط نرم افزارهای پیشرفته ترسیم می شوند. مم ترین تفاوت این دو دسته تصاویر در این است که اگر یک تصویر رستر با فرمت JPG, PNG یا … را زوم کنیم، رفته رفته در هر مرحله از کیفیت آن کاسته می شود. اما تصاویر وکتور از کوچک ترین تا بزرگ ترین مقدار زوم، همواره کیفیت خود را ثابت نگه می دارند.

برچسب ها : دانلود Inkscape با لینک مستقیم , دانلود Inkscape برای ویندوز 10 , دانلود Inkscape جدید , دانلود آخرین ورژن Inkscape , دانلود برنامه Inkscape , دانلود نرم افزار Inkscape , دانلود نسخه جدید Inkscape ,

دانلود Intel Ethernet Connections CD 22.0.1 – مجموعه کامل درایورهای کارت شبکه شرکت Intel

دانلود Intel Ethernet Connections CD 22.0.1 – مجموعه کامل درایورهای کارت شبکه شرکت Intel

یاس دانلود دانلود Intel Ethernet Connections CD 22.0.1 - مجموعه کامل درایورهای کارت شبکه شرکت Intel

 

دانلود Intel Ethernet Connections CD

| مجموعه کامل درایورهای کارت شبکه شرکت Intel |

 

Intel Ethernet Connections CD 22.0.1 نام یک پکیج به روز رسانی شده از جدیدترین درایورهای کارت شبکه ی شرکت اینتل است. این پکیج، شامل مجموعه کامل درایورهای کارت شبکه Ethernet شرکت اینتل مخصوص کارت های خانگی و یا سرور است. چیپ های اترنت شرکت اینتل، در بسیاری از مادربردها و لپ تاپ های قابل حمل به کار رفته، از این رو درایورهای فعلی، بر روی اکثر سیستم های کامپیوتری می تواند به خوبی وظیفه ی نصب و به روز رسانی درایور کارت شبکه را انجام دهد.

برچسب ها : دانلود Intel Ethernet Connections CD برای ویندوز 10 , دانلود Intel Ethernet Connections CD جدید , دانلود آخرین ورژن Intel Ethernet Connections CD , دانلود برنامه Intel Ethernet Connections CD , دانلود نرم افزار Intel Ethernet Connections CD , دانلود نسخه جدید Intel Ethernet Connections CD ,

دانلود DriverMax 9.19.0.84 Pro + Portable – نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

دانلود DriverMax 9.19.0.84 Pro + Portable – نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

دانلود DriverMax 8.11 + Portable - نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

 

دانلود DriverMax

نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

 

DriverMax 9.19.0.84 Pro + Portable این امکان را برای شما فراهم می کند تا درایور های خود را دانلود و بروز رسانی نمایید. علاوه بر این برنامه اطلاعاتی در مورد درایورهای نصب شده در سیستم جمع آوری کرده و یک لیست از درایورهای استفاده شده را به کاربر ارائه می دهد. این اطلاعات شامل نسخه درایور, تاریخ, توسعه دهنده, تعداد فایل ها و … میباشد. شما نیز می توانید این اطلاعات را در یک پوشه جداگانه یا فایل ZIP ذخیره نمایید.

دانلود USBFix 2017 9.027 Final + Portable – نرم افزار ویروس کش و محافظ فلش USB

دانلود USBFix 2017 9.027 Final + Portable – نرم افزار ویروس کش و محافظ فلش USB

دانلود USBFix 2015 8.154 Final - نرم افزار ویروس کش و محافظ فلش USB

 یاس دانلود

دانلود USBFix

نرم افزار ویروس کشی و محافظت از حافظه های قابل حمل

 

USBFix 2017 9.027 Final + Portable نام یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی است که به کاربران کمک می کند تا حافظه های قابل حمل خود را سالم نگه دارند و نگذارند که هر ویروس یا بدافزاری به آن نفوذ کرده و فایل های شما را آلوده کند.این نرم افزار دارای موتور بسیار قدرتمندی است که با یک حرکت ساده تمامی ویروس ها و بدافزارهای دیگر را نابود میکند و حافظه ای سالم و بدون هیچ مشکلی تحویل شما می دهد.همچنین این نرم افزار میتواند تمامی دستگاه ها مثل گوشی تلفن، هارد دیسک، هارد های SSD ، دوربین های عکاسی و فیلم برداری و … را نیز اسکن کند و ویروس های آنها را هم نابود کند.

برچسب ها : دانلود USBFix , دانلود آنتی ویروس برای فلش مموری , دانلود آنتی ویروس یو اس بی , دانلود برنامه USBFix , دانلود رایگان آنتی ویروس فلش مموری , دانلود نرم افزار USBFix , دانلود نرم افزار USBFix برای کامپیوتر ,

دانلود DriverScanner 2017 4.1.1.0 – نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

دانلود DriverScanner 2017 4.1.1.0 – نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

دانلود DriverScanner 2015 4.0.13.0 نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

 

 

دانلود DriverScanner

برنامه مدیریت و آپدیت درایورها

 

DriverScanner 2017 4.1.1.0 به روز نگاه داشتن درایور های مختلف سیستم ، یکی از ساده ترین راه های افزایش کارایی و سرعت سیستم های رایانه ای و لپ تاپ می باشد که بسیاری از ما با آن آشنا هستیم ، اما به روز رسانی همه ی درایور ها و برنامه ها برای بسیاری از کاربران مقدور نیست چون وقت زیادی را از آنها می گیرد . راه حل این مشکل بسیار ساده است ! شما می توانید با استفاده از نرم افزار تنها با یک کلیک به اپدیت تمامی درایورهای خود بپردازید .

برچسب ها : دانلود آخرین ورژن DriverScanner , دانلود برنامه driver scanner , دانلود برنامه DriverScanner , دانلود برنامه آپدیت درایور سخت افزاری , دانلود برنامه مدیریت درایور , دانلود جدید ترین ورژن DriverScanner , دانلود جدیدترین نسخه DriverScanner , دانلود رایگان نرم افزار مدیریت درایورها , دانلود نرم افزار driver scanner , دانلود نرم افزار DriverScanner , دانلود نرم افزار آپدیت درایور دانلود , نرم افزار آپدیت درایور با کرک , دانلود نرم افزار آپدیت درایور کارت گرافیک , دانلود نرم افزار آپدیت درایورها , دانلود نرم افزار آپدیت درایورهای سیستم , دانلود نرم افزار آپدیت درایورهای کامپیوتر دانلود نرم افزار اپدیت درایورها ,

دانلود Incomedia WebSite X5 Professional 13.0.4.24 – طراحی صفحات وب

دانلود Incomedia WebSite X5 Professional 13.0.4.24 – طراحی صفحات وب

یاس دانلود Incomedia.WebSite.X5.Professional.12.0.1.15_YasDL.com

 

دانلود Incomedia WebSite X5 Professional

| نرم افزار طراحی صفحات وب |

 

Incomedia WebSite X5 Professional 13.0.4.24 ابزاری بسیار حرفه ای و ساده ، جهت طراحی صفحات وب ، وب سایت ها ، بلاگ ها و فروشگاه های آنلاین است. امروزه طراحی وب سایت های اینترنتی دستخوش تغییراتی بسیار حرفه ای در ترکیب با محیط مالتی مدیا شده اند ، دیگر خبری از وب سایت های بی روح و استاتیک نیست و صفحات وب روز به روز رنگارنگ و کاربرپسندتر می شوند. یکی از مهم ترین معیارهای کاربران در حین طراحی وب سایت ، بهینه بودن آن و سازگاری مناسب با موتورهای جستجو و رعایت قواعد سئو است. نرم افزار Incomedia WebSite X5 Professional ضمن سازگاری کامل با جدیدترین تکنولوژی های طراحی صفحات وب و همچنین قواعد مهم بهینه سازی موتورهای جستجوگر ، به شما امکان طراحی و ایجاد وب سایت هایی فوق العاده را در کوتاه ترین زمان می دهد.

دانلود واتس آپ برای کامپیوتر و ویندوز – WhatsApp 0.2.3572 x86/x64

دانلود واتس آپ برای کامپیوتر و ویندوز – WhatsApp 0.2.3572 x86/x64

دانلود واتس آپ برای کامپیوتر و ویندوز - WhatsApp x86/x64

 یاس دانلود

دانلود واتس آپ برای کامپیوتر و ویندوز

دانلود WhatsApp Desktop

 

واتس اپ برای کامپیوتر و ویندوز WhatsApp 0.2.3572 x86/x64 نام نسخه ویندوزی اپلیکیشن محبوب و فوق العاده قدرتمند واتس اپ مسنجر است. واتس اپ مسنجر ، یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن های برقراری ارتباط متنی و صوتی با مخاطبین و دوستان شما به صورت کاملاً رایگان است. از زمان عرضه اولین سیستم عامل های هوشمند دستگاه های قابل حمل نظیر نوکیا سیمبین ، واتس اپ نیز فعالیت خود را آغاز کرد. در واقع قدمت و کیفیت کاری این مسنجر به هیچ وجه قابل مقایسه با پیام رسان تلگرام نیست ! یکی از محبوب ترین قابلیت هایی که واتس اپ در اختیار کاربران خود قرار می دهد ، امکان برقراری تماس صوتی رایگان و بسیار با کیفیت با دوستان و مخاطبین شماست. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، مفتخریم به شما کاربران واتس اپ این مژده را بدهیم که سر انجام نسخه ویندوزی این نرم افزار نیز عرضه شد. بدین ترتیب شما می توانید در محیط کامپیوتر و یا لپ تاپ خود ، به برقراری ارتباط متنی ، صوتی ، تصویری و … با دوستان خود بپردازید.

دانلود Maxthon Cloud Browser 5.0.2.2000 + Portable – مرورگر پرقدرت مکستون

دانلود Maxthon Cloud Browser 5.0.2.2000 + Portable – مرورگر پرقدرت مکستون

دانلود Maxthon Cloud Browser 4.4.7.1000 - مرورگر پرقدرت مکستون

 

یاس دانلوددانلود Maxthon Cloud Browser

مرورگر مکستون

 

Maxthon Cloud Browser 5.0.2.2000 + Portable که به وسیله موتور ابری مکستون طراحی شده باعث امنیت بالای مرورگر شده و مرورگر های نسل بعدی را نمایان می کند. این مرورگر برای استفاده کاربران اینترنتی به صورت اسان طراحی شده که البته تنها به سیستم عامل های خاص محدود نمی شود. از ویژگی های بارز این مرورگر امکان سوئیچ داده ها و اطلاعات از مروگر های دیگر به این مرورگر میباشد که به همراه مجموعه ویژه های توسط سازندگان آن ارائه می شود. ماکستون با طراحی دوهسته ای که دارد سریع و کارامد اجرا می شود و کوچک ترین هنگ و بهم ریختگی در صفحات مشاهده نخواهید نمود و یکپارچگی را تمام و کمال حس خواهید و کرد و در یک کلام با اطمینان و سرعت تمام قادر به باز کردن صفحات وب خواهید بود.

دانلود نرم افزار Serif Affinity Designer v1.5.2.58

دانلود نرم افزار Serif Affinity Designer v1.5.2.58

 

 

 

دانلود نرم افزار Serif Affinity Designer v1.5.2.58

دانلود Serif Affinity Designer

Affinity Designer – دانلود Serif Affinity Designer با لینک مستقیم و به صورت رایگان

در این پست از وب سایتبا نرم افزار Serif Affinity Designer ویژه سیستم های ویندوزی در خدمت شما هستیم.ویرایش تصاویر و طراحی وکتور با Serif Affinity Designer کار اسانی می باشد.این نرم افزار دارای ابزار های قدرتمندی می باشد که به طور حتم هر یک از ان ها برای شما مفید خواهند بود که در زمینه طراحی به طور حتم می توانند مفید واقع شوند.

برچسب ها : Serif Affinity Designer دانلود Serif Affinity Designer نرم افزار Serif Affinity Designer نرم افزار ویرایش تصویر کرک Serif Affinity Designer ,

دانلود نرم افزار MediaHuman YouTube Downloader 3.9.8.8 1102

دانلود نرم افزار MediaHuman YouTube Downloader 3.9.8.8 1102

 

 

 

دانلود نرم افزار MediaHuman YouTube Downloader 3.9.8.8 1102

دانلود MediaHuman YouTube Downloader

 YouTube Downloader – دانلود MediaHuman YouTube Downloader با لینک مستقیم

در این پست از وب سایت با نرم افزار MediaHuman YouTube Downloader ویژه سیستم های ویندوزی در خدمت شما هستیم.MediaHuman YouTube Downloader که در بخش اینترنت می باشد یکی از قدرتمند ترین ابزار های جهان در زمینه دانلود ویدیو های یوتیوب می باشد.یوتیوب یکی از قدرتمند و بهترین اشتراک گذاری های جهان در بخش ویدیو می باشد که روزانه هزاران ویدیو به ان ارسال می شود که در این بین ممکن است برخی از ویدیو ها به دل شما بنشیند و از ان خوشتان بیاید که برای دانلود ان باید چه کار کرد ؟! جهت دانلود از یوتیوب از راه عادی نمی توان کاری کرد و باید به سختی لینک دانلود ان را پیدا نمود.

برچسب ها : MediaHuman YouTube Downloader , دانلود MediaHuman YouTube Downloader , دانلود نرم افزار MediaHuman YouTube Downloader , نرم افزار MediaHuman YouTube Downloader , کرک MediaHuman YouTube Downloader ,

دانلود نرم افزار Serif Affinity Photo 1.5.1.54 x64

دانلود نرم افزار Serif Affinity Photo 1.5.1.54 x64

 

دانلود نرم افزار Serif Affinity Photo 1.5.1.54 x64

دانلود Serif Affinity Photo

Serif Affinity Photo – دانلود Serif Affinity Photo با لینک مستقیم و به صورت رایگان

در این پست از وب سایت با نرم افزار Serif Affinity Photo ویژه سیستم های ویندوزی در خدمت شما هستیم.Serif Affinity Photo در زمینه ویرایش تصاویر یکی از جدید ترین برنامه ها می باشد.با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر خود را به سادگی وارد نرم افزار کنید که از درگ نیز پشتیبانی می کند زیرا از اکثر فرمت های مربوط به تصویر پشتیبانی می کند که این ویژگی سبب می شود تا جهت کار با این ابزار امکان تبدیل ان ها را نیز داشته باشید که یک ویرایشگر تصوی و یک مبدل در اختیار شما قرار می گیرد.هر یک از این بخش ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که به طور حتم برای کاربر مفید خواهد بود.

برچسب ها : Serif Affinity Photo , دانلود Serif Affinity Photo , دانلود نرم افزار Serif Affinity Photo , نرم افزار Serif Affinity Photo ,

Xilisoft Video Editor 2.2.0 Build 20170209

 

 

Xilisoft Video Editor 2.2.0 Build 20170209

دانلود Xilisoft Video Editor

Xilisoft Video Editor – دانلود Xilisoft Video Editor با لینک مستقیم و به صورت رایگان

در این پست از وب سایت با نرم افزار Xilisoft Video Editor ویژه سیستم های ویندوزی در خدمت شما هستیم.Xilisoft Video Editor نرم افزار پرکاربرد ویرایش فایل های ویدیویی می باشد که از آن می توانید برای برش و چسباندن فیلم ها و فایل های ویدیویی مورد علاقه تان استفاده کنید. برش و چسباندن فیلم دو ابزار مهم این نرم افزار هستند که شما با استفاده از آنها قادرید تا یک فیلم را با مشخص نمودن زمان یا حجم مشخص به صورت مساوی به چند قسمت تبدیل کنید و یا قسمت های مورد نظرتان را خود برش دهید.این ابزار از جدید ترین فناوری روز جهان در زمینه ویرایش استفاده می کند.

 

برچسب ها : Xilisoft Video Editor , دانلود Xilisoft Video Editor , نرم افزار Xilisoft Video Editor , کرک Xilisoft Video Editor ,

دانلود نرم افزار Hybrid 2017.02.12.2

دانلود نرم افزار Hybrid 2017.02.12.2

 

 

 

دانلود نرم افزار Hybrid 2017.02.12.2

دانلود Hybrid

Hybrid – دانلود مبدل صوتی و تصویری Hybrid با لینک مستقیم و به صورت رایگان

در این پست از وب سایت با نرم افزار Hybrid ویژه سیستم های ویندوزی در خدمت شما هستیم.Hybrid یک مبدل صوتی و تصویری برای سیستم های ویندوزی می باشد.این نرم افزار جدید که به تازگی انتشار یافته است یک مبدل صوتی و تصویری قدرتمند می باشد.پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری سبب می شود تا جهت وارد نمودن فایل و خروجی گرفتن از ان محدودیتی مبنی بر فرمت نداشته باشید.پشتیبانی از روش های جدید جهت تبدیل فایل سبب می شود تا شما بهترین روش و ابزار ها را در اختیار داشته باشید که هر یک از ان ها از فناوری روز جهان در ساخت استفاده کرده اند تا کارایی بهتری را برای کاربر داشته باشند.

برچسب ها : Hybrid , دانلود Hybrid , مبدل صوتی و تصویری , کرک ,

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.27 Build 5 Final Retail + Portable

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.27 Build 5 Final Retail + Portable

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.25 Final

 

دانلود منیجر Internet Download Manager

| به همراه کرک و پچ جدید |

 

اضافه شدن نسخه جدید Portable

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.27 Build 5 Final Retail + Portable یا IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا 5 برابر یا %500 افزایش دهد. نرم افزار آی دی ام با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

برچسب ها : Internet Download Manager آخرین نسخه Internet Download Manager آخرین نسخه اینترنت دانلود منیجر آخرین ورژن Internet Download Manager آی دی ام جدید افزایش سرعت دانلود اینترنت دانلود منیجر اینترنت دانلود منیجر 6 اینترنت دانلود منیجر جدید برنامه Internet Download Manager برنامه دانلود منيجر پچ جدید دانلود منیجر جدیدترین نسخه Internet Download Manager جدیدترین ورژن Internet Download Manager دانلود download manager دانلود idm دانلود idm 2015 دانلود idm 2016 دانلود idm 2017 دانلود IDM 6 دانلود IDM Portable دانلود idm جدید دانلود idm کرک شده دانلود Internet Download Manager دانلود Internet Download Manager Portable دانلود internet download manager با کرک دانلود آخرين نسخه IDM دانلود آخرین ورژن اینترنت دانلود منیجر دانلود اينترنت دانلود منيجر دانلود برنامه Internet Download Manager دانلود برنامه اینترنت دانلود منیجر دانلود پچ idm دانلود جدیدترین نسخه idm دانلود جدیدترین ورژن idm دانلود رایگان internet download manager دانلود سريال Internet Download Manager دانلود کرک idm دانلود کرک Internet Download Manager دانلود کرک اینترنت دانلود منیجر دانلود مستقیم idm دانلود منجر دانلود منیجر دانلود منیجر جدید دانلود منیجر نامحدود دانلود نرم افزار idm دانلود نرم افزار Internet Download Manager دانلود نسخه جدید internet download manager دانلود ورژن جدید Internet Download Manager دانلود ورژن جدید اینترنت دانلود منیجر سریال Internet Download Manager سریال نامبر idm شماره سریال idm فعال سازی Internet Download Manager فعال کردن Internet Download Manager کرک Internet Download Manager نرم افزار Internet Download Manager نرم افزار اینترنت دانلود منیجر نسخه جدید اینترنت دانلود منیجر ,

دانلود Hybrid 2017.02.12.2 – مبدل حرفه ای فایل های صوتی و تصویری

دانلود Hybrid 2017.02.12.2 – مبدل حرفه ای فایل های صوتی و تصویری

دانلود Hybrid 2017.02.12.2 - مبدل حرفه ای فایل های صوتی و تصویری

 

دانلود Hybrid

| مبدل حرفه ای فایل های صوتی و تصویری |

 

Hybrid 2017.02.12.2 نام یک پکیج قدرتمند و شناخته شده، در زمینه تبدیل و ویرایش فرمت های صوتی و تصویری است. این نرم افزار شما را قادر می سازد در یک زمان، بر روی مجموعه ای از فرمت های مختلف صوتی و تصویری کار کرده و انواع اینگونه فایل ها را به همدیگر تبدیل کنید. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این نرم افزار، پشتیبانی وسیع از انواع فرمت های ویدیویی رایج از جمله انکودرهای x264 و x265 است. این برنامه شما را قادر می سازد با انواع فایل های ویدیویی در دیسک های DVD یا بلوری کار کنید، همچنین از انواع فرمت های صوتی رایج از جمله MP3, OGG, AAC, FLAC, AC3, DTS نیز پشتیبانی کامل می شود.

برچسب ها : Hybrid دانلود Hybrid دانلود Hybrid با لینک مستقیم دانلود Hybrid برای ویندوز 10 دانلود Hybrid جدید دانلود آخرین ورژن Hybrid دانلود برنامه Hybrid دانلود نرم افزار Hybrid دانلود نسخه جدید ,

دانلود GOM Audio 2.2.7.0 + Portable – پلیر حرفه ای فایل های صوتی

دانلود GOM Audio 2.2.7.0 + Portable – پلیر حرفه ای فایل های صوتی

دانلود GOM Audio 2.2.0.0 - پلیر حرفه ای فایل های صوتی

 

دانلود GOM Audio

| نرم افزار پلیر حرفه ای فایل های صوتی |

 

GOM Audio 2.2.7.0 + Portable نام یک نرم افزار موزیک پلیر جدید و زیبا جهت پخش فرمت های MP3, M4A, FLAC و دیسک های صوتی بر روی سیستم عامل ویندوز است. اگر شما نیز از مدیا پلیرهای پیش فرض سیستم عامل ویندوز برای گوش دادن به آهنگ های دلخواهتان استفاده می کنید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم با استفاده از نرم افزار GOM Audio ، تجربه ای فوق العاده را در زمینه فایل های صوتی برای خود به ارمغان بیاورید.

برچسب ها : GOM Audio دانلود GOM Audio دانلود GOM Audio با لینک مستقیم دانلود GOM Audio برای ویندوز 10 دانلود GOM Audio جدید دانلود آخرین ورژن GOM Audio دانلود برنامه GOM Audio دانلود نرم افزار GOM Audio دانلود نسخه جدید ,

دانلود Adobe Shockwave Player 12.2.5.196 – نرم افزار مشاهده فایلهای فل

دانلود Adobe Shockwave Player 12.2.5.196 – نرم افزار مشاهده فایلهای فل

دانلود Adobe Shockwave Player نرم افزار مشاهده فایلهای فلش در وب

دانلود Adobe Shockwave Player

نرم افزار مشاهده فایلهای فلش در وب

 

Adobe Shockwave Player 12.2.5.196 اکثرا مدیاهایی که در اینترنت مشاهده میکنید با نرم افزار Adobe Shockwave Player پخش می شوند . نرم افزار Adobe Shockwave Player جزو واجبات هر مرورگر می باشد که بر روی آن نصب شده باشد . با این نرم افزار می توانید اکثر بازی ها ، بنر ها ، و … که با فرمت های گوناگونی از جمله :SWF  و FLV می باشد را پخش و یا اجرا نمایید .

برچسب ها : Adobe Shockwave Player flash Shockwave آخرین ورژن Adobe Shockwave Player اجرا کننده فلش اجرای فایل های فلش برنامه Adobe Shockwave Player پخش کننده فلش پلاگین فلش پلاگین فلش پلیر دانلود Adobe Shockwave Player دانلود Shockwave Player دانلود برنامه Adobe Shockwave Player دانلود پلاگین فلش دانلود پلاگین فلش برای IE دانلود پلاگین فلش برای فایرفاکس دانلود فلش پلیر دانلود نرم افزار دانلود نصب Shockwave Player فلش برای ویندوز فلش پلیر فلش پلیر فایرفاکس نرم افزار Adobe Shockwave Player نرم افزار پخش فلش نرم افزار فلش پلیر ,

دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 24.0.0.221 Final x86/x64

دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 24.0.0.221 Final x86/x64

دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player Final

دانلود فلش پلیر Adobe Flash Player

 

Adobe Flash Player 24.0.0.221 Final x86/x64 فلش پلیر نرم افزار معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو (مانند یوتیوب )، تبلیغات سایت ها، انجام بازی های آنلاین و … به نرم افزار فلش پلیر نیاز دارید.

برچسب ها : Adobe Flash Player flash player آخرین ورژن فلش پلیر باز کردن فیلم های یوتیوب باز کردن ویدیو های یوتیوب برنامه فلش پلیر دانلود Adobe Flash Player دانلود Adobe Flash Player 18 دانلود Flash Player دانلود آخرین نسخه Adobe Flash Player دانلود آخرین نسخه فلش پلیر دانلود آخرین ورژن Adobe Flash Player دانلود آخرین ورژن Flash Player دانلود آخرین ورژن فلش پلیر دانلود برنامه Flash Player دانلود برنامه فلش پلیر دانلود برنامه فلش پلیر برای اینترنت اکسپلورر دانلود برنامه فلش پلیر برای فایرفاکس دانلود برنامه فلش پلیر برای کامپیوتر دانلود برنامه فلش پلیر برای موزیلا دانلود برنامه فلش پلیر برای ویندوز 7 دانلود پلاگین Flash Player دانلود جدیدترین نسخه فلش پلیر دانلود جدیدترین ورژن فلش پلیر دانلود رایگان Adobe Flash Player دانلود رایگان فلش پلیر دانلود فلش پلیر دانلود فلش پلیر 18 دانلود فلش پلیر 2015 دانلود فلش پلیر 64 بیتی دانلود فلش پلیر Chrome دانلود فلش پلیر Internet Explorer دانلود فلش پلیر Mozilla دانلود فلش پلیر برای facebook دانلود فلش پلیر برای firefox دانلود فلش پلیر برای firefox 64 بیتی دانلود فلش پلیر برای IE دانلود فلش پلیر برای Mac OS X دانلود فلش پلیر برای Netscape دانلود فلش پلیر برای Opera دانلود فلش پلیر برای Safari دانلود فلش پلیر برای اپرا دانلود فلش پلیر برای اینترنت اکسپلورر دانلود فلش پلیر برای سافاری دانلود فلش پلیر برای فایرفاکس دانلود فلش پلیر برای فیس بوک دانلود فلش پلیر برای کامپیوتر دانلود فلش پلیر برای لینوکس دانلود فلش پلیر برای موزیلا دانلود فلش پلیر برای موزیلا فایرفاکس دانلود فلش پلیر برای ویندوز دانلود فلش پلیر برای ویندوز 10 دانلود فلش پلیر برای ویندوز 7 دانلود فلش پلیر برای ویندوز 8 دانلود فلش پلیر برای ویندوز XP دانلود فلش پلیر جدید دانلود فلش پلیر رایگان دانلود فلش پلیر فایرفاکس دانلود فلش پلیر گوگل کروم دانلود فلش پلیر مک او اس ایکس دانلود فلش پلیر موزیلا دانلود فلش پلیر نسخه 32 بیتی دانلود فلش پلیر نسخه 64 بیتی دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار Adobe Flash Player دانلود نرم افزار flash player دانلود نرم افزار فلش پلیر دانلود نرم افزار فلش پلیر برای فایرفاکس دانلود نرم افزار فلش پلیر برای کامپیوتر دانلود نرم افزار فلش پلیر برای موزیلا دانلود نرم افزار فلش پلیر برای ویندوز 7 دانلود نرم افزار فلش پلیر جدید دانلود نسخه جدید Flash Player دانلود نسخه جدید فلش پلیر دانلود ورژن نهایی Adobe Flash Player دانلود ورژن نهایی فلش پلیر دیدن فیلم های یوتیوب فلش پلیر فلش پلیر جدید نرم افزار Flash Player نرم افزار اجرای فلش نرم افزار فلش پلیر ورژن جدید ,

دانلود AIMP 4.13 Build 1886 Final + Portable – پخش کننده قدرتمند فایل های صوتی

دانلود AIMP 4.13 Build 1886 Final + Portable – پخش کننده قدرتمند فایل های صوتی

دانلود AIMP Final + Portable - پخش کننده قدرتمند فایل های صوتی

 

دانلود AIMP

| نرم افزار پخش کننده قدرتمند فایل های صوتی و موسیقی |

 

AIMP 4.13 Build 1886 Final + Portable یک پخش کننده قدرتمند صوتی میباشد که این امکان را به شما می دهد تا موسیقی خود را بهترین کیفیت صدا گوش بکنید. ظاهر زیبا و راط کاربری بی نظیر برنامه این امکان را برایتان فراهم می کند تا سرعت عمل خود را بیشتر کنید و به راحتی به آن عادت کنید. برنامه دارای اکولایز 18 بانده می باشد و همچنین شامل ویرایشگر لیست می باشد که می توانید لیست پخش خود را سازماندهی کنید. 

برچسب ها : AIMP برنامه AIMP دانلود AIMP دانلود AIMP player دانلود AIMP با لينک مستقيم دانلود AIMP براي ويندوز 7 دانلود AIMP براي ويندوز 8 دانلود AIMP برای ویندوز 10 دانلود AIMP جديد دانلود AIMP نسخه جديد دانلود آخرين نسخه AIMP دانلود آخرين ورژن AIMP دانلود اسکین AIMP دانلود برنامه AIMP دانلود پلیر AIMP دانلود پلیر AIMP2 دانلود جديد ترين ورژن AIMP دانلود جديدترين نسخه AIMP دانلود مستقيم AIMP دانلود نرم افزار AIMP دانلود نسخه جديد AIMP دانلود ورژن جديد AIMP نرم افزار ,

دانلود Ashampoo Driver Updater 1.1.0.22990 + Portable – نرم افزار به روزرسانی درایورها

دانلود Ashampoo Driver Updater 1.1.0.22990 + Portable – نرم افزار به روزرسانی درایورها

دانلود Ashampoo Driver Updater 1.0.0.19087 - نرم افزار به روزرسانی درایورها

 

دانلود Ashampoo Driver Updater

| نرم افزار به روزرسانی درایورها |

 

Ashampoo Driver Updater 1.1.0.22990 + Portable نرم افزاری جدید و بسیار قدرتمند از سوی کمپانی Ashampoo، به منظور جستجو، تشخیص و دانلود جدیدترین درایورهای مربوط به سخت افزارهای سیستم کامپیوتری شماست. مهم نیست که سخت افزار شناخته نشده ی مورد نظر شما، از برندی معروف، غیر معروف و یا حتی دستگاهی قدیمی باشد ! چرا که Ashampoo Driver Updater با یک دیتابیس بسیار عظیم و قدرتمنأ، به شما این امکان را می دهد که قطعات سخت افزاری خود را به آسانی به سیستم عامل شناسایی کنید. نصب درایورهای اشتباه و یا درایورهای منقضی شده، دشمن اصلی کارکرد سیستم های کامپیوتری هستند، نرم افزار Ashampoo Driver Updater به شما این امکان را می دهد به سادگی، درایور صحیح سیستم کامپیوتری خود را دانلود و نصب کنید.

برچسب ها : Ashampoo Driver Updater دانلود Ashampoo Driver Updater دانلود Ashampoo Driver Updater با لینک مستقیم دانلود Ashampoo Driver Updater برای ویندوز 10 دانلود Ashampoo Driver Updater جدید دانلود آخرین ورژن Ashampoo Driver Updater دانلود برنامه Ashampoo Driver Updater دانلود نرم افزار Ashampoo Driver Updater دانلود نسخه جدید ,

دانلود nVIDIA GeForce Driver 378.66 WHQL – درایور کارت گرافیک انویدیا

دانلود nVIDIA GeForce Driver 378.66 WHQL – درایور کارت گرافیک انویدیا

دانلود nVIDIA GeForce Driver WHQL - درایور کارت گرافیک انویدیا

 

دانلود nVIDIA GeForce Drivers

| درایور کارت گرافیک انویدیا |

 

nVIDIA GeForce Driver 378.66 WHQL اگر از کاربرانی هستید که جدیدترین بازی ها را تهیه می کنید و دوست دارید که آن ها را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید ، نیاز به جدید ترین نسخه ی کارت گرافیک دستگاه خود دارید . باید بدانید که با نصب درایور جدید کارت گرافیک خود می توانید قدرت عملکرد کارت گرافیک و در نتیجه سرعت و کیفیت بازی ها را بالاتر ببرید و از آن بیش از پیش لذت ببرید . 

برچسب ها : nVIDIA GeForce Driver nvidia دانلود درایور اپدیت درایور انویدیا دانلود nvidia driver دانلود nvidia drivers update دانلود nVIDIA GeForce Driver دانلود nVIDIA GeForce Drivers دانلود درایور geforce دانلود درایور geforce برای لپ تاپ دانلود درایور geforce برای ویندوز 10 دانلود درایور geforce برای ویندوز 7 دانلود درایور geforce برای ویندوز 8 دانلود درایور nVIDIA دانلود درایور nVIDIA GeForce دانلود درایور nVIDIA برای لپ تاپ دانلود درایور انویدیا دانلود درایور جی فورس دانلود درایور کارت گرافیک لپ تاپ درایور درایور geforce درایور nVIDIA درایور nvidia geforce 9400 gt درایور nvidia برای ویندوز 10 درایور nvidia برای ویندوز 7 درایور nvidia برای ویندوز 8 درایور nvidia برای ویندوز xp درایور انویدیا درایور انویدیا برای لپ تاپ درایور انویدیا برای ویندوز 10 درایور انویدیا برای ویندوز 7 درایور انویدیا برای ویندوز 8 درایور انویدیا برای ویندوز xp درایور جدید انویدیا درایور جدید کارت گرافیک nVIDIA درایور جدید کارت گرافیک انویدیا درایور جی فورس درایور کارت گرافیک درایور کارت گرافیک geforce درایور کارت گرافیک nVIDIA درایور کارت گرافیک Nvidia GeForce درایور کارت گرافیک Nvidia GeForce ویندوز درایور کارت گرافیک انویدیا درایور کارت گرافیک برای ویندوز 7 کارت گرافیک nVIDIA GeForce کارت گرافیک لپ تاپ ,

دانلود Ant Download Manager PRO 1.3.2.37265 – نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود Ant Download Manager PRO 1.3.2.37265 – نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود Ant Download Manager PRO 1.2.0.34841 - نرم افزار مدیریت دانلود

 

دانلود Ant Download Manager PRO

| نرم افزار مدیریت دانلود |

 

Ant Download Manager PRO 1.3.2.37265 نام یک نرم افزار جدید و حرفه ای، به منظور مدیریت فایل های دانلودی شما در محیط سیستم عامل ویندوز است. امروزه دیگر همانند گذشته، کاربران از دانلودرهای پیش فرض مرورگرهای وب، به منظور بارگیری فایل های خود از اینترنت استفاده نمی کنند، دلیل این امر نیز برای همه آنان واضح است، چرا که استفاده از دانلود منیجرهای اینترنتی، می توانند سرعت دانلود فایل ها را 3 الی 4 برابر بهبود بخشند ! علاوه بر این، امکاناتی همچون زمان بندی فایل های دانلودی، مدیریت فایل ها در لیست مخصوص، محدود سازی سرعت دانلود برای فایل های دلخواه، امکان Pause/Resume و … از جمله مواردی هستند که موجب محبوبیت روز افزون دانلود منیجرهای اینترنتی شده اند.

برچسب ها : Ant Download Manager PRO دانلود Ant Download Manager PRO دانلود Ant Download Manager PRO با لینک مستقیم دانلود Ant Download Manager PRO برای ویندوز 10 دانلود Ant Download Manager PRO جدید دانلود آخرین ورژن Ant Download Manager PRO دانلود برنامه Ant Download Manager PRO دانلود نرم افزار Ant Download Manager PRO دانلود نسخه جدید ,

دانلود CCleaner Free /Professional /Business/Technician 5.27.5976 + Retail + Portable – بهینه سازی

دانلود CCleaner Free /Professional /Business/Technician 5.27.5976 + Retail + Portable – بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر

دانلود CCleaner Free /Professional /Business/Technician 5.11.5408 Final + Portable - بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر

 

دانلود CCleaner

 

CCleaner Free / Professional / Business / Technician 5.27.5976 + Retail + Portable جدید ترین نسخه از نرم افزار رایگانی می باشد که یکی از مفید ترین ابزار های بهینه ساز سیستم های دسکتاپ و لپ تاپ ها به حساب می آید . همه ی ما می دانیم که به مرور زمان و بر اثر نصب و یا حذف نرم افزار های مختلف بر روی سیستم عامل ، سیستم ما دچار افت سرعت شده و کارایی اولیه خود را از دست می دهد . راه های زیادی برای بهبود عملکرد کامیوتر وجود دارد که یکی از بهترین آن ها استفاده از نرم افزار های بهینه ساز ریجستری می باشد . از این رو ما برای شما کاربران عزیز یاس دانلود ، نرم افزار CCleaner را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به سادگی برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز خود اقدام نمایید .

برچسب ها : افزایش سرعت کامپیوتر برنامه افزایش سرعت کامپیوتر بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر پاکسازی رجیستری ترفند های افزایش سرعت کامپیوتر دانلود CCleaner دانلود CCleaner 5 دانلود CCleaner Business دانلود CCleaner Portable دانلود ccleaner professional دانلود CCleaner Technician دانلود آخرین نسخه CCleaner دانلود آخرین ورژن نرم افزار ccleaner دانلود افزایش سرعت کامپیوتر دانلود برنامه ccleaner دانلود برنامه افزایش سرعت کامپیوتر دانلود رايگان ccleaner دانلود مستقیم CCleaner دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار CCleaner دانلود نرم افزار کامپیوتر دانلود نرم افزار های روز کامپیوتر رفع مشکلات ویندوز روش های افزایش سرعت کامپیوتر نرم افزار CCleaner نرم افزار بهینه سازی رجیستری نرم افزار بهینه سازی ویندوز نرم افزار پاکسازی رجیستری نرم افزار پاکسازی لاگ فایل ها نرم افزار پاکسازی ویندوز نرم افزار پاکسازی ویندوز 7 نرم افزار تمیز کردن رجیستری نرم افزار تمیز کردن ویندوز ,

دانلود Wondershare Data Recovery 5.0.9.6 + Portable – ریکاوری اطلاعات از دست رفته

دانلود Wondershare Data Recovery 5.0.9.6 + Portable – ریکاوری اطلاعات از دست رفته

دانلود Wondershare Data Recovery 4.8.3.4 + Portable - ریکاوری اطلاعات از دست رفته

دانلود Wondershare Data Recovery

نرم افزار ریکاوری فایل های از دست رفته

 

Wondershare Data Recovery 5.0.9.6 + Portable ابزاری قدرتمند و در عین حال آسان برای بازیابی اطلاعات از دست رفته ویندوز میباشد. این نرم افزار می تواند اطلاعات حذف شده ویندوز و یا درایو و دیسک های فرمت شده و از دست رفته و غیر قابل دسترس برای کامپیوتر را بازگردانی کند, نرم افزار Wondershare Data Recovery همچنین قابلیت بازیابی اطلاعات حذف شده از روی USB, هاردیسک های خارجی, تلفن همراه, دوربین های دیجیتالی, آی پاد, MP3/MP4 و سایز دستگاه های رسانه ای را دارا میباشد. 

برچسب ها : Data Recovery Wondershare Data Recovery بازیابی فایلهای از دست رفته برنامه بازگرداندن فایل پاک شده برنامه بازگردانی فایل های پاک شده برنامه بازیابی فایل های حذف شده روی هارد برنامه بازیابی فایلهای از دست رفته برنامه رایگان بازیابی فایلهای از دست رفته برنامه ریکاوری برنامه ریکاوری عکس برنامه ریکاوری فلش برنامه ریکاوری فلش مموری برنامه ریکاوری قوی برنامه ریکاوری هارد دانلود Data Recovery دانلود Data Recovery جدید دانلود Wondershare Data Recovery دانلود آخرین نسخه Data Recovery دانلود آخرین ورژن Data Recovery دانلود آخرین ورژن دیتا ریکاوری دانلود اخرین ورژن Data Recovery دانلود برنامه Data Recovery دانلود برنامه Wondershare Data Recovery دانلود برنامه بازیابی اطلاعات دانلود برنامه بازیابی فایلهای از دست رفته دانلود برنامه برای ریکاوری دانلود برنامه دیتا ریکاوری دانلود برنامه ریکاوری عکس دانلود برنامه ریکاوری عکسهای پاک شده دانلود برنامه ریکاوری فایلهای پاک شده دانلود برنامه ریکاوری فیلم دانلود جدیدترین نسخه Data Recovery دانلود جدیدترین ورژن دیتا ریکاوری دانلود دیتا ریکاوری دانلود دیتا ریکاوری ویزارد دانلود ریکاوری عکس دانلود ریکاوری فلش دانلود ریکاوری فیلم دانلود مستقیم Data Recovery دانلود نرم افزار Data Recovery دانلود نرم افزار Wondershare Data Recovery دانلود نرم افزار بازیابی دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات دانلود نرم افزار بازیابی فایل ها دانلود نرم افزار بازیابی فایلهای از دست رفته دانلود نرم افزار برای ریکاوری دانلود نرم افزار دیتا ریکاوری دانلود نرم افزار دیتا ریکاوری ویزارد دانلود نرم افزار ریکاوری دانلود نرم افزار ریکاوری عکس دانلود نرم افزار ریکاوری عکسهای پاک شده دانلود نرم افزار ریکاوری فایل دانلود نرم افزار ریکاوری فایلهای پاک شده دانلود نرم افزار ریکاوری فیلم دانلود نرم افزار ریکاوی فایل های از دست رفته دانلود نسخه جدید Data Recovery دانلود نسخه جدید دیتا ریکاوری دانلود ورژن جدید Wondershare Data Recovery دیتا ریکاوری ریکاوری نرم افزار Data Recovery نرم افزار بازگردانی فایل های پاک شده نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده روی هارد نرم افزار بازیابی فایلهای از دست رفته نرم افزار رایگان بازیابی فایلهای از دست رفته نرم افزار ریکاوری نرم افزار ریکاوری عکس نرم افزار ریکاوری فایل ها نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده نرم افزار ریکاوری فلش نرم افزار ریکاوری فلش مموری نرم افزار ریکاوری قوی نرم افزار ریکاوری هارد نرم افزار قدرتمند ریکاوری ,

دانلود WinUtilities Professional 14.00 + Portable – بهینه سازی ویندوز

دانلود WinUtilities Professional 14.00 + Portable – بهینه سازی ویندوز

دانلود WinUtilities Professional 12.41 - بهینه سازی ویندوز

 

دانلود WinUtilities Professional

| بهینه سازی ویندوز |

 

WinUtilities Professional 14.00 + Portable نرم افزار قدرتمند و معروفی جهت بهینه سازی سیستم و افزایش عملکرد بهینه آن می باشد. این مجموعه نرم افزار شامل ابزارهایی به منظور پاکسازی و تعمیر ریجیستری ویندوز, تعمیر فایل های موقت سیستم و پاکسازی هیستوری مرورگرها می باشد. این اعمال در واقع کارهای کلیدی به منظور بالابردن سرعت سیستم شما خواهد بود.

دانلود Glary Utilities Pro 5.69.0.90 + Portable – نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر

دانلود Glary Utilities Pro 5.69.0.90 + Portable – نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر

دانلود Glary Utilities Pro 5.66.0.87 + Portable - نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر

 

دانلود Glary Utilities Pro

| نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر |

 

Glary Utilities Pro 5.69.0.90 + Portable راه حل مناسبی برای بهینه سازی عملکرد کامپیوتر و ویندوز شما می باشد. این برنامه با عملیاتی به افزایش سرعت کامپیوتر و رفع خطاهای احتمالی آن می کند. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به شناسایی خودکار عوامل بروز خطا در سیستم و کندی آن اشاره کرد.

تعداد صفحات : 13

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد
  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
دانلود بازی Race Kings 0.130.1725 – مسابقات پادشاهان اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Race Kings 0.130.1725 – مسابقات پادشاهان اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا

تاریخ : 1395/12/29

دانلود بازی Guns, Cars, Zombies 1.1.1 – کشتن زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Guns, Cars, Zombies 1.1.1 – کشتن زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

تاریخ : 1395/12/29

دانلود واترفاکس Waterfox 52.0.1 + Portable – موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

دانلود واترفاکس Waterfox 52.0.1 + Portable – موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

تاریخ : 1395/12/29

دانلود TSR Watermark Image Pro 3.5.7.6 – نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

دانلود TSR Watermark Image Pro 3.5.7.6 – نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

تاریخ : 1395/12/29

دانلود شمیم یار 96 – نرم افزار تقویم سال 96 برای دسکتاپ ویندوز

دانلود شمیم یار 96 – نرم افزار تقویم سال 96 برای دسکتاپ ویندوز

تاریخ : 1395/12/29

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام چه خوبه

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام چه خوبه

تاریخ : 1395/12/29

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باز بهار اومد

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باز بهار اومد

تاریخ : 1395/12/29

دانلود سریال Grimm

دانلود سریال Grimm

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم کودک دردسرساز Problem Child

دانلود فیلم کودک دردسرساز Problem Child

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم محموله‌ی گرانبها Precious Cargo

دانلود فیلم محموله‌ی گرانبها Precious Cargo

تاریخ : 1395/12/29

دانلود سریال A Series of Unfortunate Events

دانلود سریال A Series of Unfortunate Events

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم هیچکاک و تروفو Hitchcock/Truffaut

دانلود فیلم هیچکاک و تروفو Hitchcock/Truffaut

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم مایکل کلایتون Michael Clayton

دانلود فیلم مایکل کلایتون Michael Clayton

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم کیفر Retribution

دانلود فیلم کیفر Retribution

تاریخ : 1395/12/29

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.0.14 + Portable / Mac / Linux

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.0.14 + Portable / Mac / Linux

تاریخ : 1395/12/05

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تا ابد

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تا ابد

تاریخ : 1395/12/05

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام چجوری تونستی

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام چجوری تونستی

تاریخ : 1395/12/01

دانلود آهنگ جديد علیرضا روزگار به نام کافه

دانلود آهنگ جديد علیرضا روزگار به نام کافه

تاریخ : 1395/12/01

دانلود آلبوم جدید محمد رضا فروتن بنام میفهممت

دانلود آلبوم جدید محمد رضا فروتن بنام میفهممت

تاریخ : 1395/11/30

درباره سایت

به وبلاگ من خوش آمدید

آمار سایت

  • کل مطالب : 563
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • بازدید امروز :18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 1578
  • بازدید سال : 7432
  • بازدید کلی : 252631
  • آرشیو

    نویسندگان

    چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    لینک دوستان

    پیوندهای روزانه

    تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیست وب و آدرس bestweb1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو


    کدهای اختصاصی

    خبرنامه وب سایت:





    عضویت سریع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    W3C Standard Website. Valid HTML5 / CSS3 - v1.1
    Copyright © All Rights Reserved for bestweb1
    Design & Develope : Skinak . ir
    طراحی شده با و با کمی
    طراحی و کد نویسی : اسکینک
    تمامی حقوق قالب و مطالب برای اسکینک محفوظ است.