دانلود AVG Antivirus 2017 17.1.3006 x86/x64 آنتی ویروس ای وی جی
کمی طاقت داشته باشید...

اسکینک

مرجع گرافیک و کد نویسی

امروز روز خوبی داشته باشید.

مکان تبلیغات شما
آخرین ارسالی های انجمن
درخواست مطلبمــــطالب درخـــواستی خودر را از طریق لینک زیر به گوش ما برسانید .
خبر نامه با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار مطالب و سایت ما با خبر شوید .
دانلود AVG Antivirus 2017 17.1.3006 x86/x64 آنتی ویروس ای وی جی

دانلود AVG Antivirus 2017 17.1.3006 x86/x64 آنتی ویروس ای وی جی

دانلود AVG Antivirus 2016 16.41.7441 x86/x64 آنتی ویروس ای وی جی

 

دانلود آنتی ویروس AVG Anti-Virus 

| آنتی ویروس AVG |

 

AVG Antivirus 2017 17.1.3006 x86/x64  یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین آنتی ویروس های جهان می باشد که به قول خود شرکت آن که Grisoft نام دارد و یک شرکتی از جمهوری چک است ، بیش از 80 میلیون کاربر در جهان امنیت سیستم خود را به این شرکت سپرده اند.البته این شرکت با ترفند هایی خاص مثل تمدید نسخه تریال خود به یک سال سعی در افزایش این مورد دارد.

دانلود AVG Internet Security 2017 17.1.3006 x86/x64 – نرم افزار اینترنت سیکوریتی

دانلود AVG Internet Security 2017 17.1.3006 x86/x64 – نرم افزار اینترنت سیکوریتی

دانلود AVG Internet Security 2016 16.41.7442 x86/x64 - نرم افزار اینترنت سیکوریتی

 

دانلود AVG Internet Security

| نرم افزار اینترنت سیکوریتی ای وی جی |

 

AVG Internet Security 2017 17.1.3006 x86/x64 نام پکیج محافظتی و امنیتی کامپیوتری است که هر در سال 2012 جوایز متعددی را کسب کرده است و می تواند نیازهای امنیتی سیستم عامل شما را به کل برطرف کند و به شما احساس امنیت و آرامش ببخشد.

نسخه جدید AVG AntiVirus دارای رابط کاربری بسیار آسانی بوده و قدرت اسکن و جستجو در فایلها به مقدار چشم گیری زیاد شده است.سیستم آنالیزور این نرم افزار رجیستری شما را چک کرده ، فایل های معیوب را تعمیر میکند و باعث بهینه سازی سیستم شما میشود نرم افزار ای وی جی تمامی لینک های ورودی از مرورگرها ، سیستم های دانلود و … را چک میکند و از ورود مخرب و ویروس جلوگیری می کند.

دانلود AVG Free Edition 2017 17.1.3006 x86/x64 – آنتی ویروس ای وی جی نسخه رایگان

دانلود AVG Free Edition 2017 17.1.3006 x86/x64 – آنتی ویروس ای وی جی نسخه رایگان

دانلود AVG Free Edition 2016 16.111.7797 x86/x64 - آنتی ویروس ای وی جی نسخه رایگان

 

دانلود AVG Free Edition 2016

| نسخه رایگان آنتی ویروس ای وی جی |

 

AVG Free Edition 2017 17.1.3006 x86/x64 نسخه رایگان آنتی ویروس معروف ای وی جی می باشد که برای برای مصارف غیر تجاری و کاملا رایگان طراحی شده است. با این برنامه کاربر ویندوز براحتی می تواند به محافظت از کانکشن های خود و محافظت از ویروس ها و کرم های نفوذی اقدام کند.

دانلود USBFix 2017 9.027 Final + Portable – نرم افزار ویروس کش و محافظ فلش USB

دانلود USBFix 2017 9.027 Final + Portable – نرم افزار ویروس کش و محافظ فلش USB

دانلود USBFix 2015 8.154 Final - نرم افزار ویروس کش و محافظ فلش USB

 یاس دانلود

دانلود USBFix

نرم افزار ویروس کشی و محافظت از حافظه های قابل حمل

 

USBFix 2017 9.027 Final + Portable نام یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی است که به کاربران کمک می کند تا حافظه های قابل حمل خود را سالم نگه دارند و نگذارند که هر ویروس یا بدافزاری به آن نفوذ کرده و فایل های شما را آلوده کند.این نرم افزار دارای موتور بسیار قدرتمندی است که با یک حرکت ساده تمامی ویروس ها و بدافزارهای دیگر را نابود میکند و حافظه ای سالم و بدون هیچ مشکلی تحویل شما می دهد.همچنین این نرم افزار میتواند تمامی دستگاه ها مثل گوشی تلفن، هارد دیسک، هارد های SSD ، دوربین های عکاسی و فیلم برداری و … را نیز اسکن کند و ویروس های آنها را هم نابود کند.

برچسب ها : دانلود USBFix , دانلود آنتی ویروس برای فلش مموری , دانلود آنتی ویروس یو اس بی , دانلود برنامه USBFix , دانلود رایگان آنتی ویروس فلش مموری , دانلود نرم افزار USBFix , دانلود نرم افزار USBFix برای کامپیوتر ,

دانلود نرم افزار SecretFolder v4.7 Final

دانلود نرم افزار SecretFolder v4.7 Final

 

 

 

.:: SecretFolder ::.

دانلود نرم افزار SecretFolder v4.7 Final

در این پست از وب  با نرم افزار SecretFolder ویژه سیستم های ویندوزی در خدمت شما هستیم.نرم افزار SecretFolder یک ابزار امنیتی عالی و منحصر به فرد محسوب می شود که ویژگی های فوق العاده ای را دارا می باشد.این ابزار امنیتی همان طور که نام امنیتی را دارا می باشد با استفاده از بهترین ابزار ها روی فایل و پوشه های شما رمز نگاری قدرتمندی را قرار می دهد تا برای وارد شدن به ان تنها باید رمز ورود را داشته باشید که در غیر این صورت فایل مربوط به هیچ وجه برای شما باز نخواهد شد که این ویژگی امنیت عالی و مثال زدنی برنامه را باز گو می کند که تا کنون هیچ خونه خبری مبنی بر نفوذ به این ابزار و شکستن بیت های رمز نگاری ارایه نشده است.

دانلود نرم افزار از بین بردن فایل های مخرب RogueKiller v12.9.7.0

دانلود نرم افزار از بین بردن فایل های مخرب RogueKiller v12.9.7.0

 

 

 

.:: نرم افزار از بین بردن فایل های مخرب ::.

.:: دانلود در دو نسخه 32 و 64 بیتی ::.

.:: اپدیت شد ::.

دانلود نرم افزار از بین بردن فایل های مخرب

 

در این پست از وب سایت  با نرم افزار از بین بردن فایل های مخرب RogueKiller ویژه سیستم های ویندوزی در خدمت شما هستیم. این نرم افزار از بین بردن فایل های مخرب برای مسدود سازی راه های نفوذ به سیستم شما می باشد که در حقیقت می توان ان را یک انتی ویروس دانست.این ابزار قابلیت شناسایی تمام فایل های مخرب سیستم شما را دارا می باشد یعنی تمام ویروس هایی که در سیستم شما در حال خرابکاری و یا هرکاری می باشند را شناسایی و در کمترین زمان مکن از بین می برد که این گزینه به صورت خودکار می باشد که شما می توانید در تنظیمات مربوط تنظیمات خود را روی ان اعمال کنید تا دستورات جدید را روی فایل های مخرب اعمال نمایند.

برچسب ها : RogueKiller soft download , RogueKiller , اخرین نسخه نرم افزار RogueKiller , جدید ترین ورژن نرم افزار RogueKiller , دانلود , دانلود RogueKiller , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار RogueKiller , دانلود نرم افزار از بین بردن فایل های مخرب , نرم افزار , نرم افزار RogueKiller , نرم افزار از بین بردن فایل های مخرب ,

دانلود Windows Firewall Control v4.9.3.0 - مدیریت ساده و سریع فایروال ویندوز

دانلود Windows Firewall Control v4.9.3.0 - مدیریت ساده و سریع فایروال ویندوز

دانلود Windows Firewall Control v4.9.3.0 - مدیریت ساده و سریع فایروال ویندوزسیستم عامل های مایکروسافت هم اکنون به صورت پیش فرض از یک فایروال قدرتمند مخصوص به خود به صورت رایگان بهره می برند اما متاسفانه آن ها از رابط کاربری چندان ساده ای برای ایجاد قوانین برای ارتباطات برنامه ها و ... بهره نمی برند و در برخی از مواقع برای انجام این پیکربندی ها کار کمی پیچیده می شود. Windows Firewall Control یک برنامه کوچک بسیار مفید می باشد که عملکرد فایروال ویندوز را گسترش می دهد و دسترسی سریع به گزینه های پر استفاده فایروال ویندوز را در پنجره هایی مرتب و ساده فراهم می کند. این برنامه بعد از اجرا در سینی ویندوز قرار می گیرد و به کاربران امکان استفاده راحتر و آسان از فایروال ویندوز را می دهد بدون اینکه زمان های زیادی را برای کار با فایروال ویندوز صرف کنند.

برچسب ها : ,Windows Firewall, , Control , ,Firewall , ,فایروال , ,فایروال ویندوز , ,امنیتی, , حفاظتی , ,دیوار آتش , ,دانلود نرم افزار کنترل فایروال , , ,دانلود نرم افزار مدیریت فایروال, , دانلود نرم افزار تنظیمات آسان فایروال ویندوز, , دانلود نرم افزار ویندوز فایروال کنترل, , فایروال کنترل , ,ویندوز فایروال, , انجام سریع تنظیمات فایروال ویندوز ,

دانلود آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus نود 32 برای کامپیوتر
دانلود Windows Firewall Control v4.9.2.0 - مدیریت ساده و سریع فایروال ویندوز

دانلود Windows Firewall Control v4.9.2.0 - مدیریت ساده و سریع فایروال ویندوز

دانلود Windows Firewall Control v4.9.2.0 - مدیریت ساده و سریع فایروال ویندوز

سیستم عامل های مایکروسافت هم اکنون به صورت پیش فرض از یک فایروال قدرتمند مخصوص به خود به صورت رایگان بهره می برند اما متاسفانه آن ها از رابط کاربری چندان ساده ای برای ایجاد قوانین برای ارتباطات برنامه ها و ... بهره نمی برند و در برخی از مواقع برای انجام این پیکربندی ها کار کمی پیچیده می شود. Windows Firewall Control یک برنامه کوچک بسیار مفید می باشد که عملکرد فایروال ویندوز را گسترش می دهد و دسترسی سریع به گزینه های پر استفاده فایروال ویندوز را در پنجره هایی مرتب و ساده فراهم می کند. این برنامه بعد از اجرا در سینی ویندوز قرار می گیرد و به کاربران امکان استفاده راحتر و آسان از فایروال ویندوز را می دهد بدون اینکه زمان های زیادی را برای کار با فایروال ویندوز صرف کنند.

برچسب ها : دانلود نرم افزار کنترل فایروال , ,دانلود نرم افزار مدیریت فایروال, , دانلود نرم افزار تنظیمات آسان فایروال ویندوز , ,دانلود نرم افزار ویندوز فایروال کنترل , ,فایروال کنترل , ,ویندوز فایروال , ,انجام سریع تنظیمات فایروال ویندوز ,

دانلود نرم افزار آنتی ویروس فلش مموری USB Disk Security 6.5.0.0

دانلود نرم افزار آنتی ویروس فلش مموری USB Disk Security 6.5.0.0

دانلود نرم افزار آنتی ویروس فلش مموری USB Disk Security 6.5.0.0

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار USB Disk Security در خدمت شما هستیم. USB Disk Security بهترین ابزار براى مسدود و محدود کردن امکان نفوذ تهدیدات و خطرات احتمالى سیستم میباشد. این ابزار مانع از ورود تهدیدات شناخته شده و شناخته نشده به سیستم تان مى شود. با این نرم افزار از اطلاعات شخصی موجود در کامپیوترتان محافظت می نماید. همچنین این برنامه از دسترسى افراد غیر مجاز به اطلاعات شخصی تان جلوگیرى مى نماید. از ویژگی های مهم این نرم افزار میتوان به : جلوگیرى از دسترسى افراد دیگر به اطلاعات شخصی تان،  قابلیت جلوگیری از نفوذ تهدیدات مخرب به سیستم، سازگارى با انواع نرم افزارهاى امنیتى، سریع تر از نرم افزار هاى امنیتى دیگر و … اشاره کرد.  این نرم افزار نسبت به هر نرم افزار امنیتی دیگر سریع تر و کاربردى تر است. بعلاوه با سایر نرم افزارهاى امنیتى نبز سازگارى دارد و مهمتر از همه اینکه داراى رابط کاربرى ساده ایست بطورى که کار با ان براى تمامى افراد اسان مى باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دریافت نمایید.

برچسب ها : USB Disk Security 6 , 5 , 0 , 0 , آنتی ویروس فلش , آنتی ویروس فلش مموری , دانلود آنتی ویروس فلش , دانلود آنتی ویروس فلش مموری , دانلود نرم افزار آنتی ویروس فلش , دانلود نرم افزار آنتی ویروس فلش مموری , دانلود نرم افزار آنتی ویروس فلش مموری USB Disk Security 6 , 5 , 0 , 0 , دانلود نرم افزار ویروس کش فلش , دانلود نرم افزار ویروس کش فلش مموری , دانلود ویروس کش فلش , دانلود ویروس کش فلش مموری , نرم افزار آنتی ویروس برای فلش نرم افزار آنتی ویروس فلش , نرم افزار آنتی ویروس فلش مموری , نرم افزار از بین بردن ویروس فلش , نرم افزار حذف ویروس فلش , نرم افزار ضد ویروس برای فلش مموری , نرم افزار ضد ویروس فلش , نرم افزار ویروس کش فلش نرم افزار ویروس کش فلش مموری , ویروس کش فلش , ویروس کش فلش مموری ,

دانلود Microsoft Security Essentials v4.8.204.0 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت

دانلود Microsoft Security Essentials v4.8.204.0 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت

  • منبع اصلی:سایت پی سی دانلود
دانلود Microsoft Security Essentials v4.8.204.0 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت

یکی از مشکلات کاربران کامپیوتری در استفاده از آنتی ویروس ها حجم بالای آن ها می باشد که باعث پایین آمدن سرعت سیستم آن ها می شود، و اما شرکت مایکرسافت این مشکل کاربران را با ارائه ی آنتی ویروسی بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً کاربردی، برطرف ساخته است.

برچسب ها : , antivirus, , detect virus , , Microsoft, , remove spyware , , remove trojan , , spyware, , trojan, , ضد ویروس , ,ضد جاسوس افزار , ,دانلود آنتی ویروس Microsoft , ,دانلود آنتی ویروس مایکروسافت , ,دانلود آنتی ویروس برای Vista, , دانلود آنتی ویروس برای , Seven, , دانلود بهترین آنتی ویروس, , دانلود قویترین آنتی ویروس, , دانلود آنتی ویروس پرسرعت, , دانلود بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 7, , دانلود جدیدترین آنتی ویروس, , دانلود دقیقترین آنتی ویروس, , دانلود دقیقترین آنتی ویروس جهان, , دانلود سریعترین آنتی ویروس, , دانلود سریعترین آنتی ویروس دنیا, , دانلود سریعترین آنتی ویروس جهان, , دانلود نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت, , دانلود نرم افزار آنتی اسپای, , دانلود نرم افزار Anti spy, , دانلود نرم افزار ضد کرم, , دانلود نرم افزار حافظتی, , دانلود نرم افزار آنتی spyware, , دانلود نرم افزار ضد جاسوسی, , دانلود نرم افزار فایروال, , دانلود نرم افزار امنیتی, , دانلود نرم افزار آنتی تروجان, , دانلود نرم افزار شناسایی و نابود کننده تروجان, , دانلود کم حجم ترین آنتی ویروس, , دانلود آنتی ویروس کم حجم, , دانلود آنتی تروجان کم حجم, , دانلود نرم افزار امنیتی کم حجم, , دانلود نرم افزار حفاظتی کم حجم, , دانلود ضد ویروس کم حجم, , دانلود نرم افزار مایکروسافت سکیوریتی اسنشیال, , دانلود نرم افزار مایکروسافت سکیوریتی اسنشال, , نرم افزار امنیتی مایکروسافت,دانلود آنتی ویروس برای ویندوز ویستا ,

تعداد صفحات : 2

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
دانلود بازی Race Kings 0.130.1725 – مسابقات پادشاهان اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Race Kings 0.130.1725 – مسابقات پادشاهان اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا

تاریخ : 1395/12/29

دانلود بازی Guns, Cars, Zombies 1.1.1 – کشتن زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Guns, Cars, Zombies 1.1.1 – کشتن زامبی ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

تاریخ : 1395/12/29

دانلود واترفاکس Waterfox 52.0.1 + Portable – موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

دانلود واترفاکس Waterfox 52.0.1 + Portable – موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

تاریخ : 1395/12/29

دانلود TSR Watermark Image Pro 3.5.7.6 – نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

دانلود TSR Watermark Image Pro 3.5.7.6 – نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

تاریخ : 1395/12/29

دانلود شمیم یار 96 – نرم افزار تقویم سال 96 برای دسکتاپ ویندوز

دانلود شمیم یار 96 – نرم افزار تقویم سال 96 برای دسکتاپ ویندوز

تاریخ : 1395/12/29

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام چه خوبه

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام چه خوبه

تاریخ : 1395/12/29

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باز بهار اومد

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باز بهار اومد

تاریخ : 1395/12/29

دانلود سریال Grimm

دانلود سریال Grimm

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم کودک دردسرساز Problem Child

دانلود فیلم کودک دردسرساز Problem Child

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم محموله‌ی گرانبها Precious Cargo

دانلود فیلم محموله‌ی گرانبها Precious Cargo

تاریخ : 1395/12/29

دانلود سریال A Series of Unfortunate Events

دانلود سریال A Series of Unfortunate Events

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم هیچکاک و تروفو Hitchcock/Truffaut

دانلود فیلم هیچکاک و تروفو Hitchcock/Truffaut

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم مایکل کلایتون Michael Clayton

دانلود فیلم مایکل کلایتون Michael Clayton

تاریخ : 1395/12/29

دانلود فیلم کیفر Retribution

دانلود فیلم کیفر Retribution

تاریخ : 1395/12/29

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.0.14 + Portable / Mac / Linux

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.0.14 + Portable / Mac / Linux

تاریخ : 1395/12/05

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تا ابد

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تا ابد

تاریخ : 1395/12/05

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام چجوری تونستی

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام چجوری تونستی

تاریخ : 1395/12/01

دانلود آهنگ جديد علیرضا روزگار به نام کافه

دانلود آهنگ جديد علیرضا روزگار به نام کافه

تاریخ : 1395/12/01

دانلود آلبوم جدید محمد رضا فروتن بنام میفهممت

دانلود آلبوم جدید محمد رضا فروتن بنام میفهممت

تاریخ : 1395/11/30

درباره سایت

به وبلاگ من خوش آمدید

آمار سایت

  • کل مطالب : 563
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • بازدید امروز :7
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 1584
  • بازدید سال : 7438
  • بازدید کلی : 252637
  • آرشیو

    نویسندگان

    چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    لینک دوستان

    پیوندهای روزانه

    تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیست وب و آدرس bestweb1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو


    کدهای اختصاصی

    خبرنامه وب سایت:





    عضویت سریع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    W3C Standard Website. Valid HTML5 / CSS3 - v1.1
    Copyright © All Rights Reserved for bestweb1
    Design & Develope : Skinak . ir
    طراحی شده با و با کمی
    طراحی و کد نویسی : اسکینک
    تمامی حقوق قالب و مطالب برای اسکینک محفوظ است.